Borítókép: Idegnyugtató tippek - nem csak anyáknak Forrás: Getty Images

Idegnyugtató tippek - nem csak anyáknak

6 tipp az lelki elemeid visszatöltésére!

Te mikor pihentél utoljára, úgy igazán?

Egyre nehezebb újra feltöltődnünk és szinte fellélegzésnyi időnk se volt a sokadik koronavírus hullám után, amikor egyre egyre nyomasztóbb hírek látnak napvilágot a világban zajló eseményekről.

A gondtalan élet képe egyre messzebb sodródik és az élet nehézségei néha ólom súllyal nehezednek ránk a mindennapokban. Talán pont ezért még fontosabb, hogy ezekben az időkben még jobban figyeljünk a saját mentális és lelki visszatöltődésünkre.

Csak hogy nagyon nehezen engedjük meg magunknak a pihenést, pedig óriási szükségünk van rá. Sokszor csak akkor vesszük észre, mennyire, mikor már késő és testi tünetei is vannak a kimerültségünknek. Azonban igaz, hogy akkor tudunk adni magunkból, az időnkből, ha mi is vigyázunk magunkra.

Összegyűjtöttünk 6 tippet mivel tudsz jobban figyelni magadra, kicsit befele figyelni és töltekezni ezekben a nehéz időkben!