Egy apa a legértékesebb sportmárka!

Borítókép: Egy apa a legértékesebb sportmárka!
Roger Federer két ikerlányt, két ikerfiút és a legdrágább brandet is gondozza.

A Forbes magazin közzétette a 40 legértékesebb sportmárkát tartalmazó listáját. Meglepő vagy sem, a legfontosabb brand Roger Federer lett. A svájci teniszező éves szinten, minden megejelenést beszámítva, 36 millió dollárt bevételt generált. Nem meglepő, hisz olyan egyéb márkák arca, mint a Nike, a Wilson, a Rolex, a Mercedes-Benz, a Credit Suisse vagy a Moët & Chandon.

Forrás: www.gettyimages.com

Federer a márka öregbítésére is gondol, négy gyermeke van, és, hogy még koncentráltabb legyen a brandépítés: két ikerlány és két ikerfiú...Federer egyébként olyan nagyságokat előzött meg, mint a kosaras LeBron James (34 millió dollár), a golfozó Phil Mickelson (28 millió dollár), vagy a focista Cristiano Ronaldo (19 millió dollár), akik egyébként szintén apai teendőik mellett építik saját márkájukat.