20 reggeli rituálé, amit feltétlenül ki kell próbálnod

20 reggeli rituálé, amit feltétlenül ki kell próbálnod

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

P

Persze nem kell mind a 20-at egyszerre bevezetned; elég egyet-egyet kipróbálnod mondjuk egy hétig. Figyeld meg, hogy mitől indul vidámabban, inspirálóbban, stresszmentesebben a reggeled!

1. Állítsd be az ébresztőt 10–20 perccel korábbra, mint amikor fel szeretnél kelni. Így előre betervezted a szunyókálás időtartamát, adtál időt magadnak egy kis átmenetre alvás és ébrenlét között.

2. Kelj jobb lábbal. Komolyan és szó szerint. Próbáld ki akár csak pár nap egymás után, hogy milyen érzés mindig először a jobb lábadat letenni az ágy mellé.

3. Gyújts gyertyát. Néha ennyi elég, hogy teljesen más hangulatban teljen a reggel; készülődj gyertyafény mellett! (Aztán el ne felejtsd eloltani, mielőtt elindulnál otthonról.)

4. Igyál egy bögre forró, citromos vizet. Kezdd a napot egy adag tisztító C-vitamin-bombával. Legyen előbb, mint a kávé.

5. Jógázz. Akár csak 10 percet.

6. Menj ki a természetbe. Akkor is, ha ez csak egy kis sétát jelent a szomszédos parkban.

7. Olvass. A reggeli kávé (vagy forró citromos víz) kortyolgatása mellett nyiss ki egy könyvet és olvasgasd.

8. Még ne mobilozz. Az emailek és a közösségi oldalak várhatnak. A nap első szakasza legyen csak a tiéd.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! 8 kreatív ébresztőóra

9. Reggelizz. Készíts akár előző este egyéjszakás zabkását, hogy reggel már ne kelljen pepecselned. Semmiképp ne hagyd ki a reggelit!

10. Tisztítsd meg az arcbőröd. Vízzel, arclemosóval. Aztán töröld szárazra és kend be hidratáló krémmel. A naponta tisztított, hidratált bőr olyan önbizalmat ad, amit korábban el se tudtunk volna képzelni.

11. Írj naplót. Ha konkrétan megfogalmazod és írásba adod, mi mindent sikerült véghezvinned előző nap és mit tervezel aznapra, sokkal könnyebb valóra váltanod a terveidet.


12. Ágyazz be. Ne maradjon szanaszét az ágyneműd.

13. Fürödj, ne zuhanyozz. (Ehhez persze egy kicsit korábban kell kelned.)

14. Meditálj. Vagy ha ez a szó túl félelmetes, ne nevezd meditációnak: csak szánj pár percet a napodból arra, hogy tényleg nem csinálsz semmit.

Olvasd el ezt is!

15. Öntözd meg a növényeidet. Legyen ennek mindig reggel az ideje.

16. Kávézz. Figyeld meg az aromát; élvezd ki, ahogy a csésze melegíti a tenyered.


17. Hallgass inspiráló zenét. Legyen egy reggeli lejátszási listád.

18. Építs be minden reggeledbe egy apró kényeztetést. Akár lehet minden nap más: egy kocka csokoládé a kávé mellé, egy élénk színű rúzs, egy kiadós reggeli valami menő kávézóban. Tervezd meg előre, hogy melyik nap mivel leped meg magad, és könnyebben fogsz felkelni másnap.

19. Mondogasd el ezeket a mondatokat magadnak a tükör előtt.

20. Rakj rendet 2 percig. Sokkal jobb érzés lesz este hazajönni, ha tiszta a konyhapultod.

Tovább olvasok
Szabó T. Anna: Folyton pakoló asszonyok

Diákkoromban jártam egy amerikai kisvárosban, ahol meghívott ebédre egy magyar család. A háziasszony egyfolytában tüsténkedett, és amikor a lakásukat dicsértem, felháborodva mesélte, hogy mifélék ezek a jenkik: csak akkor takarítanak, amikor kedvük tartja! Képzeljem el, mondta, miközben a rögtön elmosott-eltörölgetett tányérokat rakosgatta, egy tanárnőnél járt, aki cakpakk közölte: „There’s more to life than a clean house!”

Hogyan készítsd fel a gyomrod meg a májad egy ivós estére?

Mit egyél ivás előtt? Örökérvényű kérdés, hogy mit érdemes és mit nem érdemes fogyasztanunk, mielőtt italozásra adnánk a fejünket. Bizonyos ételekkel ugyanis megelőzhetjük az esetlegesen kialakuló későbbi problémákat és a másnaposságot. Következzenek jól bevált tippek kezdőknek és haladóknak.

8 híres ember, akik átlagemberekkel házasodtak

A sztárok élete egészen más, mint a miénk. Nem csoda, hogy a legtöbb hírességet egy másik sztárral hozza össze az élet. De akadnak azért olyan celebek is, akik egy-egy átlagemberrel estek szerelembe.

Beperelhet-e a gyereked, ha posztolsz róla a fészbukon?

Te mit osztasz meg a világgal magatokról? Hát a gyerkőcöd? A gyerekek adatvédelmi szempontból fokozottan veszélyeztetettek, és felelőtlenségük veszélyessé is teszi őket. Cikkünkben a mindennapi adatvédelem kulisszái mögé nézünk be, családi kalauzt adunk nektek, hogy pontosan annyi látszódjon az életetekből, amennyi még biztonságos – és főleg jogszerű.

Hogyan vedd rá a gyereket, hogy elmesélje a napját

Ha a címben található kérdésre rendszeresen csak egy nagy ’Semmi’ a válasz, akkor mindenképp olvasd el a tippjeinket.

Ezeket az ételeket inkább ne tedd be a kosaradba

Olyan könnyű levenni a polcról egy kész fűszerkeveréket, mégis sokkal finomabb lesz az étel, ha egyenként szórod rá a kiválasztott ízesítőket. Azért mert valami gluténmentes, automatikusan elhisszük, hogy egészséges is, pedig egyszerűen csak a glutént hagyták ki belőle, minden más adalékanyag, térfogatnövelő, ízesítő belekerült. Mutatunk néhány nagyon gyakran vásárolt ételt, amit egészségesebb lenne kerülnöd.

Meghan hercegné nem híve a szülés utáni fogyóúrának (bezzeg Katalin hercegné)

A sussexi hercegné nem sieti el, hogy formába jöjjön a szülés után, az internet pedig ünnepli ezért.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Vesd bele magad a nyárba és fizess elő 40% kedvezménnyel 1185 Ft-ért!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem