Izgalmas bemutatókon mutatták be a Dyson legújabb termékeit Bukarestben
Az eseményen számos különleges terméket mutattak be: a Dyson Gen5 vezeték nélküli porszívót, a Dyson Submarine nedves tisztító porszívót, a Big & Quiet légtisztítót és a mostantól szélesebb színpalettáról válogatható hajformázó eszközöket. A vendégek azon túl, hogy izgalmas bemutatókat láthattak, még ki is próbálhatták a legújabb termékeket!
Már maga az esemény is nagyon izgalmas volt, három dinamikus demózónából állt: a hajápolás területén a Dyson nagykövetei, Florin Noje Romániából, Teuta Mesaros Horvátországból és Ioannis Michalelis Görögországból hajformázó bemutatókat tartottak a helyszínen, a Dyson Airwrap segítségével. Azoknak a vendégeknek, akik ki akarták próbálni, hogy a Dyson hajápolási termékek hogyan változtatják meg a megjelenésüket, vagy tanácsot szerettek volna kapni a nagykövetektől, egy külön helyiség állt rendelkezésre, prémium felszereltséggel, akárcsak egy exkluzív szalonban.
A Dyson hajformázó termékek új színpalettája
Az egészséges fejbőr különösen fontos, ha a haj egészségének és fényének megőrzéséről van szó. A Dyson hajápoló termékei kímélik a fejbőrt, mivel intelligens hőszabályozó érzékelővel vannak felszerelve, amely megakadályozza a károsodást, így a haj hidratált és egészséges marad. Ugyanakkor a Dyson mérnökei számára a szín is kulcsfontosságú szempont, amikor a terméktervezésről van szó. Az új, eklektikus színekben pompázó Ceramic Pop hajápolási termékcsaládot Eva Comas Stokes vezető tervezőmérnök mutatta be a Dyson rendezvény színpadán:
Az otthoni tisztítási területen a vendégek a Dyson mérnökeivel és szakembereivel együtt megtapasztalhatták a Dyson Gen5 teljesítményét egy nappaliban, és kipróbálhatták a Dyson Submarine hatékonyságát a konyhai felületeken. Mi több, a beltéri levegőminőségi terület a Dyson Airquality Backpack projektjére hívta fel a figyelmet, ahol a vendégek megnézhették, hogyan néz ki egy intelligens hátizsák, amely képes a levegő minőségét monitorozni a városban. Emellett az új Big & Quiet légtisztító nagy hatótávolságát tesztelték egy csillogó falon végzett kísérletekkel és a tiszta levegő leadási arányát (Clean Air Delivery Rate, CADR) felmérő laboratóriumi módszerrel.
A Dyson új szintre emeli az otthoni tisztaságot és levegőminőséget
A Dyson technológiája a fogyasztók személyre szabott igényeire összpontosít, újradefiniálva a takarítás és tisztaság fogalmát, segítve, hogy tisztább levegőt lélegezzünk otthon. A Dyson Gen5 vezeték nélküli porszívó minden idők legfejlettebb porszívótechnológiájával rendelkezik, amivel a por könnyen felismerhető és eltávolítható. Ha kemény felületekről van szó, a Dyson Submarine bizonyít a teljesítményével. Nedves törlőfunkciójával eltávolítja a folyadékokat, törmeléket és makacs foltokat, majd a szennyeződéseket minden egyes fordulatnál eltávolítja a tisztítóhengerből.
A tökéletesen fertőtlenített otthon élményének teljessé tételéhez a legújabb Dyson Big & Quiet légtisztító az egész helyiségben tiszta levegőt biztosít. A kúpos aerodinamikai tulajdonságokat kihasználó, erőteljes fuvallatot biztosító készülék nagy szórással dolgozik, keringteti a levegőt, és még az eltávolított szennyeződéseket is a szűrőbe zárja. Andrew Aitchison, vezető tervezőmérnök - NPI, beszélt a Dyson új innovációiról és a hatékonyságukat tesztelő kísérletekről.
A Dyson egy globális kutatási és technológiai vállalat, amely mérnöki, kutatási, fejlesztési, gyártási és tesztelési tevékenységet folytat Szingapúrban, az Egyesült Királyságban, Malajziában, Mexikóban, Kínában, Lengyelországban és a Fülöp-szigeteken. Az Egyesült Királyságban, egy raktárból indult a Dyson története, a vállalat 1993-as alapítása óta folyamatosan növekedett. Ma a vállalat globális központja Szingapúrban található, az Egyesült Királyságban pedig két technológiai kampusza van, amelyek több mint 800 hektáros területen terülnek el Malmesburyben és Hullavingtonban. 1993 óta a Dyson több mint 1 milliárd fontot fektetett be a Wiltshire-ben található irodáiba és laboratóriumaiba, amelyek a jövőbeli Dyson-technológia kutatásának, tervezésének és fejlesztésének adnak otthont. A Dyson családi tulajdonban van, és világszerte több mint 14 000 embert foglalkoztat, beleértve a 6000 fős mérnöki csapatot. A vállalat 84 piacon értékesíti termékeit több mint 300 Dyson Demo Store-ban, amelyek közül 2021-ben világszerte 50-et nyitottak meg, köztük egy új Dyson Virtual Reality Demo Store-t.