Borítókép: Kipróbáltuk a Thermal Hotel Visegrád szállodát anyuka és sportoló szemmel. Jó sok képpel mutatjuk, milyen is volt. Forrás: Thermal Hotel Visegrád
Pár napja a Budapesttől alig 40 percre található Thermal Hotel Visegrádba kaptunk meghívást. Szuper, ide nem kell órákat utazni - gondoltam. Van kinti és benti medence is, így lényegtelen hogy milyen lesz az időjárás. Indulunk is! Méghozzá extra igényekkel: egyik nap legyen gyerekes, másik nap határozottan sportos. Íme a tapasztalataink.

Egyre jobban terjed az a trend, hogy a wellness szállodák vagy a gyerekesekre koncentrálnak, vagy a kifejezetten csendes, inkább felnőtt közönséget célozzák meg. Ez a hotel nem „döntött”, mégis szenzációs volt a harmónia, egyáltalán nem zavarták a gyerekek a nyugalomra vágyókat. Mutatom, hogy miért:

Acapulco medence, ahol tényleg tengerparti a hangulat

A fenti „békét” többek között ennek a gyönyörű panorámájú, a többi fürdőzőtől távolabb eső medencének köszönhettük, ahol a homokos tengerpartot idéző kialakításnak köszönhetően a picik is pancsolhattak, mi pedig végre napozhattunk egy jót. Van még mélyebb vizű kinti-benti élménymedence, sőt 20 méteres úszómedence is, a két különböző hőfokú termálvizes medence mellett.

Termál hotel Visegrád, Acapulco medence
Forrás: Kalmár Virág
Bámulatos panoráma a medencéből - és persze a szállodából is - a Visegrádi-hegységre és szembe a Börzsönyre is.

Rekorder játszóház

Ki gondolta volna hogy pont itt bukkanunk az ország leghosszabb beltéri csúszdájára?! A játszóházban naponta többször van animációs program, ez idő alatt itt is hagyhattam volna a kislányom – imádja ezeket a foglalkozásokat –, de most úgy döntöttünk inkább élvezzük a jó időt és a csodálatos környezetet…

Termál hotel Visegrád, Játszóház
Forrás: Kalmár Virág
Több szinten keresztűl tekereg a beltéri csúszda

Körülölel a Természet

A szálloda szlogenje tökéletesen leírja, hogy milyen itt a pihenés. Visegrád központi részétől kicsit messzebb esik, de kérhetünk kerékpárt, elektromos rollert, sőt át is sétálhatunk a város másik végébe. Naponta kétszer megáll a szállodánál a Hop on – Hop off busz, amivel a Fellegvárba is felmehetünk, de van jobb ötletünk.

A Fellegvárba felsétálni a legizgalmasabb, ha a Dunától végig a kék jelzésen haladunk, nem a úttest melletti járdán. Kis kihívás, de annál nagyobb élmény felérni. A várból bámulatos fotók készíthetők, és szinte 360 fokos panorámával látható be a Dunakanyar.

Gyerekekkel, kihagyhatatlan élmény a bobozás a Nagy-villámon. Érdemes korán érkezni ha nem akarunk sokat sorban állni, 9:00-10:00 körül még percek alatt sorra kerültünk. Akinek van kedve, folytathatja a már megkezdett mini kék-túrát, de rövidebb kirándulásokra is érdemes elindulnunk.

Mi ezúttal nem a hegyek, hanem a Duna másik oldala felé indultunk. Óránként jár komp Nagymarosra, ahol szombaton hangulatos kézműves és őstermelői piacot tartanak. Aki több napra jön, és van kedve túrázni, annak a Börzsöny csodaszép útvonalait ajánljuk, hogy még jobban essen utána a wellness, majd a fantasztikus büfé-vacsora.
Nem csak gyerekeknek ajánljunk a pisztráng-horgászatot, ahol miután kifogtuk a telepített halakat, a szomszédos étteremben meg is sütik, és a számlából levonják a pisztrángért már a tónál kifizetett összeget. Ha hazafelé jönnénk horgászni, akkor természetesen haza is vihetjük a friss zsákmányt.

Visegrád, Bob

Ötcsillagos wellnessélmény

Szauna és wellness tekintetében elég „szigorú” vagyok, személy szerint a fürdőruha nélküli szaunázásra szavazok, de elfogadom, hogy ezt itthon a többség nem támogatja, ezért kifejezetten örültem, hogy legalább a szauna szeánszok alatt ez volt az elvárt, de hogy mindenki jól érezze magát, korlátlanul biztosítják a szauna-lepedőket, így jut a testünkre ha úgy érezzük komfortosan magunkat, és talpunk alá is. Azért egy szauna szeánszra jutott időm, az tíz pontos volt. Érdemes időben foglalni rá időpontot, mert betelnek a helyek!

Két különböző aromájú és hőfokú gőzfürdő mellett három szauna, egy nagy – és valóban teljesen csendes – tepidárium közül választhattunk. Aki komolyan veszi a szaunázást, annak legalább olyan öröm mint nekem, hogy két merülő medence is volt, mindkettő egyszemélyes, így saját tempóban lehetett élvezni a jótékony hatását.

A kozmetikai és SPA részleg teljesen elszeparált a wellness résztől, ennek is köszönhető, hogy tényleg nem zavarják a gyerekek a nyugalomra, relaxációra vágyókat.

Forrás: Termál Hotel Visegrád
Na, ők nem mi vagyunk, szaunában nem fotóztunk. :-)

Remek konyha

A gyerekek számára kialakított büfé asztal (rántott hús, bolognai, hasábburgonya) az étterem másik végében volt, mint a "felnőtt" kínálat. A vacsoránál és reggelinél bőséges sajt- és salátabár várt – ami nem csak temérdek savanyúságot jelent – és a könnyűtől a klasszikus magyarosig minden fogás megtalálható volt a kínálatban. Mivel mi sokáig kirándultunk, majd az utolsó percig élveztük (21:00) a szaunavilágot, későn érkeztünk a vacsorához, de a menün ez egyáltalán nem volt érezhető, minden fel volt töltve.

Forrás: Kalmár Virág
Bolognai, hasábburgonya és rántott falatkák... kellő távolságban a felnőtteknek szóló büfé asztaktól.

Kinek ajánljuk legszívesebben?

Persze hogy mindenkinek, de ha nincs kedvetek a fél házat felpakolni a babakocsitól a kiságyig, nem akartok órákat utazni, akkor feltétlen itt a helyetek. Minden szentnek maga felé hajlik a keze, nekem azért tetszett sokkal jobban mint a legtöbb hazai wellness, mert közvetlen erdő szélén található a szálloda, lehetett túrázni, e-bike-al az erdőn át a PB2 és PB4-es kerékpár úton alig másfél óra alatt Pilisszentlászlóig tekerni.

Galériánkban további képeket találtok a szállodáról és a környék lehetőségeiről:

A Thermal Hotel Visegrád****superior Facebook oldalát >> itt éred el!

Az Instagram felületéért kattints >> ide!

A Thermal Hotel Visegrád****superior weboldala >> ezen a linken elérhető!