Lilu innovációja sokszászezer magyar nő életébe hozhat változást. A műsorvezető saját, tudatos testápoló termékcsaláddal jelentkezik

Borítókép: Lilu innovációja sokszászezer magyar nő életébe hozhat változást. A műsorvezető saját, tudatos testápoló termékcsaláddal jelentkezik
Lilut az egész ország műsorvezetőként ismerhette meg, de az utóbbi években fontos ikonná vált a hazai szépségápolási trendeket diktáló véleményvezérek körében is. Most saját, forradalmi termékcsaládjával jelentkezik, amely a magyar hölgyeket is bevezeti a tudatos testápolás világába.

Kovalcsik Ildikó „Lilu” online felületei és tavaly megjelent Rutin című könyve egyaránt mankót nyújtanak többszázezer magyar nőnek, akikre bizony ráfér a segítség, hiszen rengeteg szépségápolási termék közül választhatunk, akár webáruházakból, akár a drogériák polcairól válogatunk. Többek között Lilu is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon trend lett a tudatos bőrápolás, az ehhez kapcsolódó szolgáltatások pedig egyre jobban alkalmazkodnak a megváltozott fogyasztói igényekhez. Lilu most bemutatkozó termékcsaládja, a Body + ME mérföldkő a hazai szépségápolási termékek történetében.

„A tudatos bőrápolás itthon még elsősorban a tudatos arcápolást jelenti, viszont a nemzetközi trendek egyértelműen jelzik, hogy egyre inkább fókuszba kerül a tudatos testápolás is. Ezzel együtt pedig megjelent az az igény, hogy nem csak az arcunkra, hanem a testünkre is lehessen a bőrünk igényeihez passzoló rutinunk. Ebben segít a Body + ME” – árulta el Lilu a termékcsalád kapcsán.

„Hosszú évek óta én rendelem az árut a webshopomba, válogatom a termékeket, tesztelem őket.

Megtanultam és tapasztaltam, hogy mi van egy-egy termékben, és az mitől jó vagy rossz, hogy kell kialakítani egy rutint.
meséli az új márka megszületése kapcsán az RTL műsorvezetője.

„Már sokszor felmerült az online közösségemben is egy saját termékcsalád ötlete, a követők régóta várják. 10 éve ez a folyamat fedi le az életem nagyrészét, így eljött az ideje ennek a lépésnek is.”

Lilu kiemelte, bár a tudatos testápolás egy új trend a nagyvilágban is, de a legnagyobb újító, tudatos bőrápoló márkák hosszú évek óta készülnek, arra, hogy kiadják ezeket a termékeket, melyek nemzetközi szinten is most kezdenek elterjedni. „Ez a trend letarolja a világot a következő években. Bár az arc van szem előtt, a test bőrének öregedése, problémái is ugyanúgy léteznek, és sokszor megegyeznek az arc fő problémáival. A hatóanyag alapú bőrápolás működik, ezt most már tudjuk, ideje alkalmazni nem csak az arcon, hanem a testen is.”

A Body + ME önmagukban is hatékony termékeiből bárki összeállíthat magának egy egyszerű, kétlépéses otthoni testápoló rutint, amelyet személyre szabhat a bőre igényeihez igazodva. A termékcsalád normál, száraz, érzékeny, napkárosodott – pigmentfoltos, érett, valamint zsíros és problémás bőrre egyaránt kínál alternatívát. A termékek nem tartalmaznak sem mesterséges illatanyagot, sem színezéket, kifejezetten hatóanyagfókuszú formulákkal segítenek egészségesebbé és szebbé tenni a bőrt. A testápoló termékcsalád 7 termékből áll: 4 cleanser (lemosó) és 3 treatment (kezelés). Ezek közül egyet-egyet illeszthetünk a rutinba a várt eredmény eléréséhez. Így első lépésben tisztítjuk és előkészítjük bőrünket, második lépésként pedig a kezelés és hidratálás következik.

Cikk forrása: Red Lemon Media.

A galériánkban megmutatjuk, mik azok a dolgok, amik idő előtt ráncosodást idéznek elő.