Hokis gyerekek most örülhetnek!

Borítókép: Hokis gyerekek most örülhetnek!
8 millió forintot adományoz a Procter & Gamble a hazai jégkorong-utánpótlás csapatok sportfejlesztésére.


A Procter & Gamble kezdeményezése révén országosan 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesül összesen 8 millió forintos támogatásban, melyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.


Ünnepélyes díjátadón vehette át a mai napon a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai javaslata alapján kiválasztott 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat a 8 millió forintos támogatásról szóló szimbolikus csekket a Procter & Gamble, a TESCO Magyarország és a MOB vezetőitől, valamint a kampány sport nagykövetétől, Szuper Leventétől. A sajtótájékoztatót követően a támogatott klubok - a Kiskörös HC, a Veszprémi Jéglovagok, a Jászberényi Fókák, az Egri Vitézek és a budapesti KSI – ifjú tehetségei a jégen is összemérték tudásukat a P&G Mini Kupa keretében.
Az eseményen részt vett a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékokról hazaérkezett Szabó Milán Gábor sífutó, a P&G Köszi Anyu! kampányának ide sport nagykövete és édesanyja, Szabó Marianna is, aki a P&G jóvoltából a helyszínen szurkolhatott férjével és második fiával együtt Milánnak, élete egyik legfontosabb pillanatában. A sportolót a sajtótájékoztatón a P&G egy egyedi készítésű magyar zászlóval lepte meg, melyre a Játékok ideje alatt a vállalat közösségi oldalán Milánnak írt szurkolói jókívánságok kerültek fel. A P&G Mini Kupa zárásaként, Szabó Milán Szuper Leventével együtt minden kis játékost aranyéremmel jutalmazott, és kitartásra biztatta őket, hogy egy napon majd ők is élsportolóként, a jövő olimpikonjaiként mondhassanak köszönetet édesanyjuk támogatásáért és gondoskodásáért.

A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű támogatója, a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alkalmából indította el programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. január 3. és február 28. között a TESCO magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Pampers, Ariel, Lenor, Jar, head&shoulders, Oral-B, Gillette, Old Spice márkákat – vásárolt, támogatta a magyar jégkorong utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a kiválasztott 5 hoki utánpótlás csapat sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez és sportprogramjainak bővítéséhez járul hozzá.

A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a „Köszi Anyu!” program keretében valósult meg, mellyel a vállalat olimpikonok és édesanyjuk különleges történetein keresztül mond köszönetet minden édesanya kitartó támogatásáért, elkötelezettségéért és odaadásáért. A sajtótájékoztatón bemutatták a P&G vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmet is, mely a „Köszi Anyu!” kampány idei, nagysikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára készült. A film a kis hokinövendékek sportos mindennapjait mutatja be, példaképük, Szuper Levente társaságában, de nem hiányozhat belőle a „Köszi Anyu!” program legfontosabb üzenete sem: az édesanyák kitartó támogatása és odaadása, amely nélkül – legyen szó akár egy élsportolóról, vagy csupán egy izgő-mozgó kisgyermekről – a siker csak álom lehetne.

„Nagyon örülök, hogy ezzel a kezdeményezéssel nem csupán tehetséges kis hokisok támogatásához járulhattam hozzá, akik a jövő olimpikonjaivá válhatnak, de a sport fontosságára és az édesanyák szerepére is felhívtuk a figyelmet. Egy sportoló életében óriási szerepet játszanak a szülők, amiért örökre hálásak lehetünk.” – mondta a kampány nagykövete, Szuper Levente magyarjégkorongozó, kapus, aki jelenleg a hoki utánpótlás egyik budapesti szakosztályvezetőjeként tevékenykedik, így örömmel vállalta a felkérést.

A P&G – a magyarországi jégkorong utánpótlást támogató kezdeményezésén túl - a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött 10 éves együttműködés időszakára mintegy 25 millió dollár – közel 5.6 milliárd forint – értékű vállalást tett az ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G támogatásának összege mára már elérte a 10 millió dolláros – azaz közel 2.2 milliárd forintos – összeget világszerte.
A vásárlói programmal kapcsolatos további információért látogasson el a következő oldalra: www.pgolimpia.hu


A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról további videókat a következő oldalon talál: P&G YouTube.

P&G, az ötkarikás játékok nemzetközi partnere
A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es Vancouveri Téli Olimpiai Játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű kiemelt támogatójává vált.

Az ötkarikás játékok nemzetközi partnere, a Procter&Gamble idén is útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezi középpontba azáltal, hogy köszönetet mond nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya.

A P&G-ről
A P&G termékeit naponta 4,8 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az Ace, Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Charmin, Crest, Dawn, Downy, Duracell, Fairy, Febreze, Fusion, Gain, Gillette, Head & Shoulders, Iams, Lenor, Mach3, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Prestobarba, SK-II, Tide, Vicks, Wella, and Whisper. A P&G mintegy 70 országban van jelen. A vállalatot és termékeit érintő legfrissebb hírekért látogasson el a vállalat weboldalára.