Ilyen valójában egy nászéjszaka – párok igaz történetei

Borítókép: Ilyen valójában egy nászéjszaka – párok igaz történetei Forrás: Getty Images
10 történet arról, hogy nem mindig olyan vad az a bizonyos nászéjszaka! ;-)

Az az igazság, hogy "kezdő menyasszonyként" az ember hajlamos azt gondolni, az ő esküvőjükön, nászéjszakáján és nászútján minden tökéletes lesz. Ez a kép egészen addig kísér bennünket, amíg meg nem érkezünk a nagy naphoz, és bele nem ütközünk az első váratlan akadályba, megoldandó problémába, vagy hogy tovább menjünk: amíg el nem jön az átbulizott éjszaka után a nász elhálásának ideje, és ki nem derül, hogy mindketten olyanok vagyunk, mint két kifacsart mosogatórongy. Na igen...

Letelepedtünk az ágyra, pezsgőztünk, csokit majszoltunk, elkezdtük kinyitogatni a borítékokat, elolvastuk az összes jókívánságot, közben hatalmasakat nevettünk. Mindezt félig az esküvői ruhánkban, félig alsóneműben. Aztán egyszer csak jött a filmszakadás...
A szállodában maradtam, amíg a férjem gyorsan hazaszaladt megsétáltatni a kutyát. Sajnos nem találtunk senkit, aki vigyázna rá arra pár órára, így ez a megoldás maradt. Aztán mikor visszajött, igénybevettük a szobaszervízt: hajnali 2-kor simán betoltunk két sajtburgert.
Forrás: getty
Átvitt a hotelszobában a küszöbön, de mielőtt az ágyra dobott volna, kiabálni kezdtem, hogy „bepisilek, bepisilek!”. Az egész ceremónia óta nem volt időm kimenni a mosdóba, és azt hittem, szétrobban a húgyhólyagom. Aztán halálra röhögtük magunkat, ahogyan megpróbálta rólam lehámozni a menyasszonyi ruhát és az alatta rejtőző alakformáló bugyit.

Rengeteget táncoltunk az esküvőn és mindketten izzadtak és ragadósak voltunk. Így a hotelszobában teleengedtük a kádat, és amíg folyt a víz, leültünk a kád szélére. Beszélgettünk, felidéztük a legjobb pillanatokat. A következő, amire emlékszünk, az az, hogy áll a víz a fürdőszoba padlóján, mi meg benne ülünk. Mindketten elaludtunk és a kifolyt vízre ébredtünk.
Elfelejtettünk óvszert vinni, úgyhogy esküvői ruhában berontottunk egy még nyitva levő éjjel-nappaliba, hogy vegyünk egy dobozzal.
Forrás: getty
A férjem segített kihalászni a milliónyi csatot a hajamból. Aztán belebújtunk a pizsamánkba, ettünk egy kis kekszet, leöblítettük némi pezsgővel – és mély hallgatásba burkolóztunk.
Amikor végre eljutottunk a szállodai szobáig, semmi mást nem akartunk, csak levetkőzni és lazítani. A szomszéd szobából a húgom, aki a koszorúslányunk is volt, átjött, bekuckózott közénk és némi pizza elfogyasztása közben megnéztünk egy filmet.
Ételmérgezést kaptam a saját esküvőnkön, a férjemnek pedig durva fejfájása lett az est végére. Átmentünk a lefoglalt szállodai szobába, közben javában tartott az afterparty. Én végighánytam az éjszakát, a férjem pedig kiütötte magát két fejfájáscsillapítóval.
Semmi időnk nem volt szinte enni a ceremónia után. Mire a szállodába értünk, már majd kiesett a szemünk az éhségtől, de szerencsére anyukám fértetett egy keveset a csoki tortából. Beültünk a jacuzziba, tortát majszoltunk, boroztunk, a többit meg tudjátok...
Forrás: getty
Hajnal 5-re értünk át a buli helyszínéről a szállodába. Levetkőztünk, letusoltunk és mire mindezzel végeztünk és lehuppantunk az ágyra, csak annyit tud,unk mondani: „kit akarunk átverni?” Másnap reggel nem tudtam lábra állni a körömcipőben való táncolástól, a férjem meg alig látott ki a fején. A mi nászéjszakánk végül 2 napos csúszás után teljesedett be.

Íme néhány igazán szexi fehérnemű a feledhetetlen nászéjszaka érdekében: