JoyNapok logo
Elérhető az Éva legújabb száma
most JOY-napok kuponfüzettel!
0 nap 0 óra 0 perc

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Halle Berry,hasizom Forrás: Getty Images
Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Imádjuk Halle Intsa-oldalát: a világsztár minden héten tart egy "fitneszpénteket", amikor is szuper edzős dolgokat mutat meg a képmegosztóján. És most már azt is tudjuk, hogy a hasizomedzést is elég komolyan veszi Berry kisasszony!

Nemrég ugyanis elárulta, mi az ő új kedvenc, pár perces edzése ahhoz, hogy lapos és izmos legyen a hasa. Kezdőként azért ne ezzel az edzéssel indíts, mert napokig biztosan izomlázad lesz. Az viszont biztos, hogy ha haladóként ezekkel a feladatokkal zárod a súlyzózást, pár hét alatt látványos lesz a végeredmény.

Mutatjuk is Halle Berry kedvenc hasizomgyakorlatait:

1. Szerezz egy haskereket!

A hasizom kerék vagy más néven haskerék segítségével elég gyorsan leedzheted az összes hasizomdat: ennél a gyakorlatnál 10-12 ismétlést is igencsak megérzel, de figyelj arra, hogy nagyon próbáld végig domborítani a hátat!

Halley Berry,hasizom
Forrás: Instagram

2. Féllábas fekvőtmasz

A kiindulóhelyzet plank póz nyújtott karral. Az egyik lábad emeld meg, és nyomj le 10-12 fekvőtámaszt.

halley berry,hasizom
Forrás: Instagram

3. Planking párral

Ehhez a gyakorlathoz érdemes egy segítőt szerezned, aki fogja a lábaidat, amíg te pici előre-hátra mozdulatokból végzel 10-12 ismétlést plank pózban.

halle berry,hasizom
Forrás: Instagram

4. Csónak póz

A jóga egyik alapgyakorlatát ma már rengetegen végzik hasizomedzést gyanánt: próbáld kitartani a pózt egy percig úgy, hogy V alakot alkosson a tesed, de úgyelj arra, hogy végig feszítsd a core izmokat!

halle berry,hasizom
Forrás: Instagram

5. Lábemelés segítséggel

Kapaszkodj a parnered lábszárába, és alhasból dolgozva emeld annyira a lábaidat, hogy megérinthesd a parnered kezét. 10-12 emelés ebből is elég, csak ne lendületből dolgozz, hanem az alhas erejét használd!

halle berry,hasizom
Forrás: Instagram