Megtaláltuk az élet forrását!

Borítókép: Megtaláltuk az élet forrását!
Hévíz, az élet forrása, olvastam nemrég a hívogató szlogent, párommal utánajártunk, hogy mi igaz a hírből, miszerint Hévízről mindenki megfiatalodva tér haza.

A legfontosabb állomás megújulásunk útján természetesen a hévízi Tófürdő volt, ahol mesebeli látványban volt részünk. Egy friss őszi reggelen a kellemesen meleg 28 fok körüli vízben tavirózsák mellett ejtőztünk, és élveztük az arcunkat felmelegítő napsugarakat, mialatt a párolgó víz mögül a véderdő bukkant elő. Ilyen idilli környezetben a kikapcsolódás garantált, az ember izmai ellazulnak, gondolatai kitisztulnak, és már pár óra után új erőre kap.

A szépség az egészséggel kezdődik, tartja a mondás, Hévíz pedig a legjobb hely ahhoz, hogy az egészségünkkel foglalkozzunk. A több mint 200 éves tradicionális gyógymódok közül mindenképpen érdemes kipróbálni egy iszapos kezelést, mi az iszapmedencében is magunkra pakoltuk ezt a jótékony anyagot, melytől bőrünk bársonyossá és puhává vált.

Tudtad?
A Hévízi vendégek 89%-a tervezi, hogy visszatér a Tófürdőbe, és 88%-a ajánlja tovább barátai, ismerősei részére!

A szállodákban és szépségszalonokban olyan különleges wellness kezelések vártak bennünket, mint az ajurvéda, yumeiho, reflexológia, lávaköves, aromaolajos masszázs, jégszauna, humino kezelés. Sajnos mindent kipróbálni nem tudtunk, a számunkra legmegfelelőbb eljárás kiválasztását szakemberek segítették, így egy páros masszázst választottunk, mely örökre közös élmény marad, ahogy az esti fergeteges hangulatú szauna show is.

HeBi

Azt gondoltuk, hogy ezen a hétvégén a pihenésen kívül semmit nem fogunk csinálni, de tévedtünk. A HeBi városi biciklis rendszert ki kellett próbálnunk! Hévízen belül bárhová eljuthatunk vele, mi az egregyi borozókhoz, de a Termelői Piachoz is ezekkel a bringákkal tekertünk el. Akik túrázni szeretnének, azoknak érdemes betérniük a Tourinform Irodába (Hévíz, Rákóczi u. 2.), hiszen itt bérelhető jól felszerelt kerékpár, E-bike, segway, és a túraútvonal összeállításában is segítenek.

Bátran mondhatjuk, hogy testileg-lelkileg felüdülve távoztunk Hévízről, legközelebb egy hétre jövünk!

Azoknak, akik a személyes tapasztalatunk mellett, kézzel fogható bizonyítékra vágynak, érdemes felkeresni a www.heviz.hu oldalt, ahol a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház legfrissebb kutatásairól is olvashatunk, melyek tudományosan is bizonyítják a Hévízi tó jótékony hatásait. Aktuális programokról és kedvezményes szállásajánlatokról ugyancsak itt tájékozódhatunk.