A SPAR három díjat is bezsebelt!

A gyártó cégek szavazatai alapján a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. nyerte az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Farkas Sándor, az agrártárca miniszterhelyettese.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A gyártók értékelése szerint a SPAR Magyarország került az első helyre, így Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató vehette át első alkalommal a díjat, Karsay Judit keramikus erre az alkalomra készített egyedi Madárka (Birdy) figuráját.
A SPAR Magyarország évtizedek óta aktívan segíti a magyar termékek piacra jutását. A vállalat vezetése mindig fontosnak tartotta, hogy a termékkínálat kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók. 2017-ben a minőségi magyar élelmiszerek még nagyobb teret nyertek a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain, amely hozzájárul a hazai beszállítók, valamint az agrárium és feldolgozóipar fejlődéséhez és bővüléséhez.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy Nagy István agrárminiszter fővédnökségével a díjat azért hozták létre, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását.
Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését. Az értékelésre azokat kérték fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondtak véleményt a láncokról.
A 166 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, a Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.
Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekre megvalósított promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.
További díjak
A dobogó első fokára állhatott a SPAR a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát a Libri-Bookline Zrt.-vel. A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. A vállalat a Legjobb ügyfélélmény és a Társadalmi felelősségvállalás programban benyújtott kiemelkedő pályázatai miatt nyerte el a verseny fődíját.

A SuperStore 2018-as megmérettetésen, hipermarket kategóriában is első helyezést ért el a cég a tatabányai INTERSPAR-ral. A közelmúltban modernizált áruházat a vállalat legújabb, gondosan megtervezett, minőségi anyagokra és energiatakarékos megoldásokra épülő koncepciója szerint építették át, melynek eredményeképpen innovatív, élményt adó környezetben tudnak az oda betérők vásárolni.
