Az állatok védelméért harcol az Éva magazin és testvérlapjai

nofur,cruelty free,állatkísérlet mentes,állati szőr
Forrás: Hámori Zsófia

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

C

Csatlakozzatok ti is a #furfree mozgalomhoz!

Az Éva magazin és a több ismert magazint is kiadó Marquard Média a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérletmentesek. Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.

- mondta Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

Te mit gondolsz a valódi szőrméről a divatban? – A Marquard Media felmérése


A november 23-i „World Fur Free Friday” elnevezésű kezdeményezés az egész világot arra buzdítja, hogy mellőzze bevásárlólistájáról az összes olyan divatterméket, amely súlyos szenvedést okoz az állatoknak. A Marquard Media a nemzetközi mozgalom kapcsán felmérést készített arról, hogy vélekedik a magyar lakosság a szőrméből készült termékekről. A felmérést kevesebb mint egy hét alatt, már több mint hatezren töltötték ki országszerte.*

Válaszaikból egyértelműen kiderül, hogy a magyar lakosság jelentős része nemet mond a szőrmére. A kitöltők 96 százaléka nem vásárol valódi szőr felhasználásával készült termékeket, míg 91 százalékuk szerint elfogadhatatlan azért tenyészteni állatokat, hogy később a szőrükért megöljék őket. 95 százalék vélekedik ugyanígy a vadon élő állatok hasonló célból történő befogásáról és megöléséről. A válaszadók 94 százaléka mondja azt, hogy a szőrmefarmokat be kellene tiltani, míg 97 százalékuk biztos abban, hogy gond nélkül működne a társadalom a szőrme divatcélú felhasználása nélkül is.

*A válaszadók 88 százaléka nő, 43 százaléka rendelkezik diplomával, míg 53 százalékának középiskolai a legmagasabb végzettsége. A kitöltők egyharmada budapesti lakos, egyharmada megyeszékhelyen, míg a másik harmada kisebb településeken él.

A Marquard Media többé nem ad helyet lapjaiban az állati szőrből készült termékeknek

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – jelentette ki Óhidi Zsuzsanna.

Kép

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépségnagydíj-versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérletmentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Tovább olvasok
Híres emberek, akik mind 27 évesen mentek el

Jimi Hendrix a 20. század egyik legmeghatározóbb rock zenésze volt, Amy Winehouse külünleges hangszínét senkiével nem lehet összetéveszteni, Kurt Cobain pedig a Nirvanaval korszakot alkotott. De a három énekest nem csak a zene köti össze. Mindhárman idő előtt, 27 éves korukban hunytak el és ezzel felvételt nyertek a 27-esek Klubjába. De mi is ez a klub és kik a tagjai?

Divatházak, amelyek tényleg kezdenek valamit a klímahelyzettel

Zöldül a divatipar, vagy ez csupán a greenwashing? Egyre több világmárka áll bele a fenntarthatósági párbeszédekbe.

Pazar torták, desszertek – meg nem mondanád, hogy mind vegán

Egy 18 éves Instagram-influenszer készíti ezeket a vegán tortákat, smoothie bowlokat és nyalókákat, szó szerint a szivárvány minden színében.

Fokhagymaleves, ami leszámol a megfázással

Ha az ember beteg és szinte ki sem tud kelni az ágyból, talán a legelső dolog amire vágyik, az egy forró húsleves – viszont a legutolsó az, hogy megfőzze. Mutatunk egy jóval gyorsabban elkészíthető, gyógyhatású levest.

VB-arany, 40 kiló mínusz, új szerelem, új ország: Korok Fatima búvár

Korok Fatima búvár nemrég világbajnok lett szabadtüdős mélymerülésben. Csak 26 éves, de megélt már egy teljes, hosszú életre való kalandot, a mondanivalója bölcs, mint egy jobbfajta hetvenévesé.

10 tipp: Hogyan aludj el 2 perc alatt?

Egyszerű ötletek, amelyek segítenek abban, hogy álmatlanul forgolódás helyett pikkpakk elaludj.

3 gyógytea, ami távol tartja az orvost

Lassan de biztosan hüvösödnek a nappalok, kezdődik az immunrendszer erősítés szezonja, egyre könnyebb bekapni valami vírust. A következő három gyógyteát érdemes már megelőzésként is napi szinten iszogatnod, hogy ne tegyen parkolópályára az influenza.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

A KARÁCSONY GYORSAN BEKÖSZÖNT – LEPD MEG MAGAD MOST EGY ELŐFIZETÉSSEL! 10+1 (ADVENT) LAPSZÁM 7645 FT HELYETT 4590 FT.

Csak 4590 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem