Az állatok védelméért harcol az Éva magazin és testvérlapjai

nofur,cruelty free,állatkísérlet mentes,állati szőr
Forrás: Hámori Zsófia

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

C

Csatlakozzatok ti is a #furfree mozgalomhoz!

Az Éva magazin és a több ismert magazint is kiadó Marquard Média a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérletmentesek. Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.

- mondta Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

Te mit gondolsz a valódi szőrméről a divatban? – A Marquard Media felmérése


A november 23-i „World Fur Free Friday”elnevezésű kezdeményezés az egész világot arra buzdítja, hogy mellőzze bevásárlólistájáról az összes olyan divatterméket, amely súlyos szenvedést okoz az állatoknak. A Marquard Media a nemzetközi mozgalom kapcsán felmérést készített arról, hogy vélekedik a magyar lakosság a szőrméből készült termékekről. A felmérést kevesebb mint egy hét alatt, már több mint hatezren töltötték ki országszerte.*

Válaszaikból egyértelműen kiderül, hogy a magyar lakosság jelentős része nemet mond a szőrmére. A kitöltők 96 százaléka nem vásárol valódi szőr felhasználásával készült termékeket, míg 91 százalékuk szerint elfogadhatatlan azért tenyészteni állatokat, hogy később a szőrükért megöljék őket. 95 százalék vélekedik ugyanígy a vadon élő állatok hasonló célból történő befogásáról és megöléséről. A válaszadók 94 százaléka mondja azt, hogy a szőrmefarmokat be kellene tiltani, míg 97 százalékuk biztos abban, hogy gond nélkül működne a társadalom a szőrme divatcélú felhasználása nélkül is.

*A válaszadók 88 százaléka nő, 43 százaléka rendelkezik diplomával, míg 53 százalékának középiskolai a legmagasabb végzettsége. A kitöltők egyharmada budapesti lakos, egyharmada megyeszékhelyen, míg a másik harmada kisebb településeken él.

A Marquard Media többé nem ad helyet lapjaiban az állati szőrből készült termékeknek

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – jelentette ki Óhidi Zsuzsanna.

Kép

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépségnagydíj-versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérletmentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Tovább olvasok
Kép
Amikor trendi volt a drog – képeken a heroin chic korszak

A divat folyton változik; ma már minden valamirevaló modell az edzőteremben kezdi a napját és az egészséges életmódról kampányol, de alig harminc évvel ezelőtt lényegében a drogos külső volt a nyerő. Hogyan alakult ki és hogy ért véget a heroin chic korszak?

Kép
Halloween-jelmezek kerekesszékes gyerekeknek, a Disney-től

A Disney Amerikában piacra dobott néhány olyan kiegészítőt, amellyel a kerekes székes gyerekek is beöltözhetnek halloweenkor.

Kép
Ó, de megható! Sarolta hercegnő keresztapja és tanítónénije összeházasodtak

Micsoda Disney-filmbe illő romantikus történetek zajlanak le a brit királyi család berkeiben!

Kép
Viola Davis mégsem vásárolta meg az ültetvényt, ahol született

Az Oscar-díjas színésznő 55. születésnapján közzétett posztját a fél világ félreértette.

Kép
Filmcsillag lesz Csobot Adélból: ebben a mozifilmben kapott főszerepet

Egy újabb szerepben mutatja meg magát az énekesnő.

Kép
Repetabiztos tíz perces kukoricaleves

Egyik hétvégén az anyukámnál voltam, aki ipari mennyiségben főzött kukoricát. A baj csak az volt, hogy sem elég édesek, sem pedig elég puhák nem voltak. De mivel ételt nem szeretünk kidobni, úgy döntöttem készítek belőle valamit, ami kicsit dob majd az élvezeti értékén. És meg kell mondjam, akkorát dobott, hogy azóta hetente készítem el ezt a kukoricalevest.

Kép
Napi horoszkóp augusztus 13.: a Bakoknak bizonytalan helyzetben érkezik a szikra, a Halak tudatosan tervezik a jövőt

Ma is érdemes elolvasnod a horoszkópod, hisz ismét izgalmas üzeneteket rejtenek a csillagok!

Kép
Nem hittek a koronavírusban – és ez tragédiát okozott

Meglehetősen gyakran jelenik meg hír koronaszkeptikusokról. A hírek sajnos általában azzal végződnek, hogy ezek az emberek nagyon rosszul jártak – meghaltak, vagy „csak” elkapták a vírust. Nem árt, ha okulunk a hibáikon.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem