Calzedonia Legshow 2019: A stílus a lábaknál kezdődik

Borítókép: Calzedonia Legshow 2019: A stílus a lábaknál kezdődik
Az elvárások minden eddiginél nagyobbak voltak a második Calzedonia LegShow-val kapcsolatban, mely Veronában került megrendezésre Október 8-án, 19:00-kor. A divatbemutató, melynek időpontja teljesen véletlenül egybeesett a harisnyák gyártásának 60. évfordulójával, nem úgy tekint erre a termékkategóriára, mint egy kiegészítő darabra, hanem mint egy nő gardróbjának igazi sztárjára, mely a legszürkébb outfitet is tökéletessé tudja varázsolni.

A veronai székhelyű cég központja adta ismét a helyet a nagyszabású shownak, mely a Legshow 2019 Hotel Edition fantázianevet kapta. A kifutó a Grand Hotel főbejáratát elevenítette meg, háttérben egy fallal, mely szobaajtókat ábrázolt és a fény-árnyék játékának köszönhetően a díszlet folyamatosan megújult, így lenyűgözően tudta szolgáltatni 2019-es őszi/téli kollekció egyes stíluselemeit.

De, mi is a 2019-es őszi/téli szezon sztárja?

Persze, hogy a #Logomania! Betűkkel és írásokkal fedett harisnyák: maxi méretű logók a CLZ (Calzedonia) betűivel és a lábon körbefutó feliratok, idézetek.

A merészebb hölgyekre is gondoltak az idei kollekcióban, számukra igazi katalizátorai lehetnek az öltözködésnek a metál és fényes textúrájú anyagok. Kijelenthetjük, hogy a szezonban a harisnyák és a leggingsek igazi must have darabbá válnak, melyek ellopják a showt a ruhákról és a legegyszerűbb szettet is feldobják.

A minták kulcsszerepet játszanak az idei kollekcióban is. A legkiemelkedőbbek a Brit nemzet inspirálta motívumok: tyúklábminta, skót kocka, a hatalmas rombusz minták és az Oxford utcáit megelevenítő hajszálvékony csíkok.

A meleg és kényelmes kasmír egyes termékekben együtt jelenik meg a glitteres bordázattal a piros különböző árnyalataiban.

A show kivételes neveket vonultatott fel, akik az első sorokban foglaltak helyet, például a magyar szupermodell Palvin Barbara, aki a Calzedonia nyári kollekciójának arca, valamint világszinten is rekord számú követővel rendelkező influenszer. A show másik sztárja pedig nem más volt, mint Chiara Ferragni, aki évek óta a márka digitális nagykövete.

Összhangban a show „Grand Hotel” légkörével számtalan social media aktivitásra lehetőséget adó fotósarokkerült felállításra, fókuszálva a kollekció legnagyobb trendjére, a logómániára.

A szépségért felelős csapat a MAC sminkeseiből (Michele Magnani vezetésével) és a Cotril fodrászaiból (Giovanni Iovino-val az élen) állt idén is.