9 hozzávaló, ami látszólag jót tesz a diétádnak, csakhogy...

9 hozzávaló, ami látszólag jót tesz a diétádnak, csakhogy...
Forrás: europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

Az egészségesnek kikiáltott finomságok egyáltalán nem mind egészségesek.

Aki fogyni akar, mindenféle egészséges alternatívát kipróbál. Csokoládé helyett müzliszeletet, üdítő helyett smoothie-t, cukor helyett mézet. Csakhogy ezek is mind: cukrok. Nem állítjuk, hogy örökre száműznöd kell őket az étrendedből, csak hogy bánj velük óvatosan és ha lehet, kerüld a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket. Nézzük, mik a leggyakoribb termékek, amiket egészségesnek hiszünk:

1. kukoricapehely

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Ezek az egészséges reggelinek kikiáltott finomságok valójában tele vannak cukorral. Ha fogyni szeretnél, egyél zabpelyhet.

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Imádjuk a smoothie-t, de a túl sok összeturmixolt gyümölcstől a kelleténél jobban felszalad a vércukrunk. Továbbá igyekszünk azon lenni, hogy amivel a szomjunkat oltjuk, az ne tartalmazzon kalóriát.

3. gyümölcsjoghurt

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Csak két szó: hozzáadott cukor. Sokkal egyszerűbb és egészségesebb a natúr joghurtodba egy kis (akár fagyasztott) gyümölcsöt keverni.

4. méz

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

A méz nagyon sokmindenre jó: vitaminokat, ásványi anyagokat tartalmaz, gyulladásgátló hatású, segíti az emésztést is. A kristálycukornál valamivel kevesebb kalóriát is tartalmaz (390 helyett csak 300 Kcal van 100 gramm mézben), de azért mégis: cukor. Tehát csak mértékkel.

5. müzliszelet

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Hozzáadott cukor és számos adalékanyag van ezekben is, és sok közülük csokibevonattal kapható. Együnk helyette pörköletlen mogyorót vagy mandulát, akár gyümölccsel.

6. ízesített víz

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Ezekben a vitaminos vizekben, sportitalokban is többnyire hozzáadott cukor van. Mi a probléma a jó öreg tiszta vízzel?

7. sokmagvas kenyér

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

A kenyérben sült magvak egészségesek, de függetlenek attól, hogy a kenyér tésztája finomított vagy teljes kiőrlésű lisztből készült-e. Vagyis: csak mert sokmagvas, még nem egészséges. Akkor inkább együnk magvakat magukban.

8. zsírszegény tej

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

A zsír táplál. A teljes értékű tejtől jóllakottabbnak érzed magad. A zsírszegény tejekben a vitaminokból is kevesebb van.

9. szárított gyümölcsök

,diéta mítoszok,fogyókúra mítoszok,diéta mítosz és valóság,ne higgy el minden diéta mítoszt,

Legtöbbjük hozzáadott cukrot tartalmaz. A friss gyümölcs a király!

Előbb a könyv, aztán a film: magyar kötelező olvasmányok egy általános iskolai tanárnő ajánlásával

A tanárnő szerint a film jó kiegészítése is lehet egy-egy olvasmánynak.

Alacsony cukortartalmú hűsítők, amiket bátran ehetsz a kánikulában!

Közeleg az ősz, de még megjutalmaz minket az időjárás néhány forró nappal.

Speciális lehetőség: 3 havi előfizetés 50% kedvezménnyel + benne a JOY-kuponos lapszámmal!
Borító

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

5 lapszám Éva + 5 lapszám InStyle

Csak 2995 Ft