Íme a nő, aki 3 éve ugyanazt a ruhát viseli

Borítókép: Íme a nő, aki 3 éve ugyanazt a ruhát viseli
Matilda nem csak időt nyert ezzel, hanem pénzt is. Elmeséli, hogyan.

Emlékeztek még arra a cikkre, amelyben arról elmélkedett az Elite Daily újságírója, hogy vajon mi lehet az oka annak, hogy az igazán sikeres emberek minden nap ugyanazt a munkaruhát öltik magukra? Az írás, amelyet ide kattintva olvashattok el újra, kapott hideget-meleget annak idején.

Hideget legfőképpen azért, mert az „emberek” szó sokak szerint ebben az esetben leginkább a férfiakra igaz, ráadásul a cikk is kizárólag az erősebbik nem közül sorol fel példákat Obamától Einsteinig.

Most megérkezett a téma női párja, méghozzá az egyik legmenőbb divatmagazintól, a Harper's Bazaartól, ahol a napokban egy sikeres ifjú hölgy, Matilda Kahl publikált személyes hangvételű cikket arról, mi az oka annak, hogy három éve minden áldott nap ugyanazt a ruhát veszi fel reggelente.

Matilda a híres Saatchi & Saatchi reklámügynökség kreatívigazgatója, ezért joggal érezhette a nyomást, hogy nap mint nap kommunikálnia kell az öltözékén keresztül is. A 30 éves nő elmondása szerint reggelente sok-sok értékes időt töltött azzal, hogy a gardróbját bámulta, és aztán frusztráltan állapította meg, hogy nincs egyetlen gönce sem, amit felvehetne. Ismerős?

Matilda egy igazán kreatív ötlettel vetett véget a reggeli frusztrációnak: elhatározta, hogy összeállítja a tökéletes munkaruhát, és onnantól fogva kizárólag csak abban jár majd dolgozni. Fogott egy klasszikus fekete nadrágot a hozzá illő blézerrel és egy fehér inget, majd mindegyikből vásárolt 15-15 darabot és onnantól kezdve minden áldott nap ezt húzta magára. És hogy meddig bírta? Nos, lassan már három éve tartja jó szokását, amely alól a hétvégék természetesen kivételek: olyankor szárnyalhat a kreatvitás az öltözködésében is.

És Matilda nem csak időt nyert ezzel, hanem pénzt is – vajon lesz valaki itthon is, aki utána csinálja? Ha pedig nem hiszitek, járjatok utána az Instagram oldalán!