Megújult Hervis üzletek

Borítókép: Megújult Hervis üzletek
2015. július elején megnyílt a Hervis 26. sportáruháza, a budapesti MOM Parkban, mely teljes körű multichannel vásárlási élményt kínál.

A 800 négyzetméter eladóterű üzlet több népszerű sportág szerelmesének kínál innovatív, felső kategóriás termékekkel megerősített választékot. Az üzletben sportáganként és márkánként lett rendszerezve a kínálat, a vásárlók könnyebb tájékozódását, eligazodását segítve.

A többcsatornás, multichannel értékesítési modell már az ország összes Hervis üzletében elérhető:

Az eladótérben elhelyezett tabletek és QR-kódok segítségével a vásárlók nem csak az üzlet választékából, hanem a Hervis teljes európai kínálatából is válogathatnak a www.hervis.hu weboldalon, az üzletet pedig ingyenes átvételi illetve fizetési pontként is használhatják.

A többcsatornás vásárlás révén a kínálat kiszélesedik, mivel a vásárlók olyan márkákhoz és termékekhez is hozzájuthatnak, melyek az üzletekben nem kaphatók. Ennek köszönhetően a La Sportiva, Mammut, Dynafit, Vaude, Only, Löffler márkák is elérhetőek már a magyar vásárlók számára.

Az online vásárlók többsége használja a click&collect szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy az online felületen megvásárolt termékeket házhozszállítási díj nélkül a vevő az általa megjelölt boltban vegye át. Ezzel ugyanis nemcsak a szállítási költség spórolható meg, de a termék kipróbálása és cseréje is jóval egyszerűbb.

A Hervis az online kártyahasználattól idegenkedőknek is kedvez: ha a vásárló az üzletben elhelyezett táblagép segítségével interneten vásárol, nemcsak online, hanem közvetlenül az áruház kasszájánál is fizethet.

A többcsatornás koncepció ötvözi az online és a hagyományos vásárlás előnyeit: egyszerre elégíti ki a modern megoldások iránt nyitott vásárlók igényeit, illetve az online és a bolti kereskedelem keverékére fogékony, de a személyes tanácsadást igénylő vásárlókból álló új célcsoportot is megszólítja.