Díjazzuk a magyar márkát! – idén is Magyar Brands díjas az Éva magazin

Borítókép: Díjazzuk a magyar márkát! – idén is Magyar Brands díjas az Éva magazin
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. A tegnap este nagy sikerrel zajlott idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában.
"Nagyon örülök, hogy a kiadónk két márkája is többedik éve nyer Magyar Brands díjat, és ehhez az impozáns közösséghez tartozhatunk. Az ÉVA számára ez egy kiemelten fontos elismerés és nagyon inspiráló, hogy minden évben próbáljuk egy kicsit túlszárnyalni magunkat, és még jobbá tenni a márkánkat." - Birta Brigitta, főszerkesztő

Milyenek a magyarok? – erre a kérdésre könnyedén választ adhat, aki részese lehetett tegnap este a kiváló hazai márkákat díjazó MagyarBrands program idei gálájának. Coop, Mizse, Ceres, Elzett, RS Bútor – csak néhány márkanév a díjazottak közül. Kedvenc magyar márkáink termékeit, szolgáltatásait sokunk ismeri, fogyasztja, használja a mindennapokban. Jelenlétüket természetesnek vesszük, és kevésbé gondolunk rá, hogy ismert márkáink sikerei mögött mennyi ember mennyi szakmai munkája áll, tervezéstől, a gyártáson át, a kivitelezés irányításáig. A MagyarBrands program egyik küldetése, hogy ezeket az erőfeszítéseket ünnepelje, és ráirányítsa a figyelmet a legkiemelkedőbb hazai teljesítményekre.

Különleges divatkiállítás kísérte az idei MagyarBrands díjkiosztó gálát

A MagyarBrands Gála szervezői a kiemelkedő márkák ünneplésén túl igyekeztek ráirányítani a figyelmet társadalmi kérdésekre is. Az idei évben a fenntarthatóságra törekvés fontosságát hangsúlyozták a divat és az öltözködés kontextusában, egy különleges, egyestés divatkiállítás megszervezésével. A gálaesten kiállításra kerülő öltözékek mind-mind a fenntarthatóság szellemében születtek. A kiállításon szerepelt a Néprajzi Múzeum izgalmas újrahasznosítási projektje, amely papír QR-kód-szalagokból alkotott népviseleteket mutatott be. De ízelítőt kaptunk két fiatal magyar divattervező, a februárban zajlott budapesti Fashion Weeken is nagy sikerrel szereplő, új generációs alkotók munkáiból is: bemutatkozhatott Bárány Judit textiltervező és a CHOKASSY brand kollekciói is.

A MagyarBrands díj 3 alapkategóriájáról

A MagyarBrands díjakat minden évben három alapkategóriában, kiváló fogyasztói-, kiváló üzleti és innovatív márkáknak ítélik oda. Idén Dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke adta át a „Kiváló Fogyasztói márkáknak” járó díjakat. Ez a kategória elismeri, hogy az adott márka ismertsége és kedveltsége a fogyasztók körében kiemelkedő, a díjazott fogyasztói márkák átlagos ismertsége 2023-ban magasabb volt, mint 70 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt.

„Kiváló Üzleti márka” díjban azok a márkák részesülhettek, amelyeknek a pénzügyi mutatója a legstabilabbnak bizonyult az elmúlt években és megbízhatósági ratingjük 90% feletti eredményeket mutatott. A díjakat Kamasz Melinda, a tudas.hu gazdasági portál főszerkesztője és a MagyarBrands Szakmai Bizottságának tagja adta át.

A MagyarBrands Programban azok a márkák vehették át az „Innovatív márkáknak” járó díjat, amelyeknek célja nem csupán a fogyasztói igények kielégítése, hanem a folyamatos alkalmazkodás a legújabb áramlatokhoz, az elsők között vannak a technológiai fejlesztésekben és nem félnek megújulni. Az innovációs díjakat Kőteleky Aywee-tól, a Friendly kreatív igazgatója és a MagyarBrands Bizottságának tagjától vehették át a márkaképviselők.