Fiatalok sportolását támogatja a P&G - nézd meg a kisfilmet!

Borítókép: Fiatalok sportolását támogatja a P&G - nézd meg a kisfilmet!
Procter&Gamble idén is útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely köszönetet mond a sportolók mögött álló édesanyáknak mindazért, amit gyermekeikért tesznek.

A P&G, az ötkarikás játékok nemzetközi partnere

A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es Vancouveri Téli Olimpiai Játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű kiemelt támogatójává vált.

Az ötkarikás játékok nemzetközi partnere, a Procter&Gamble idén is útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezi középpontba és köszönetet mond nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, melyhez idén Magyarországon Szabó Milán sífutó olimpikon és édesanyja csatlakozott nagykövetként.

A vállalat a jövő generációjának sportolási lehetőségeit is támogatja

A P&G a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött 10 éves együttműködés időszakára mintegy 25 millió dollár – közel 5.6 milliárd forint – értékű vállalást tett az ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G támogatásának összege mára már elérte a 10 millió dolláros – azaz közel 2.2 milliárd forintos – összeget világszerte. Nézzétek meg a vállalat idei, Köszi Anyu! programjához készített nagysikerű, „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” címen futó kampányfilmje után a fiatalok sportolásának támogatását bemutató érzelmes P&G kisfilmet is!