Burberry Body

Borítókép: Burberry Body
Ismerd meg a Burberry első illatát, a Burberry Body-t!

BURBERRY BODY


AZ IHLET
„Már jó pár éve a Burberry Body-n dolgozunk, és számunkra ez jóval több, mint egy illat: a legnagyobb termékbevezetés, amelyet valaha véghezvittünk, olyan, amely megragadja e brit márka teljes modernségét és örökségét, és a Burberry világának valamennyi alkotóelemét.

Ikonikus, egyedi és különleges terméket kívántunk létrehozni, a trench kabát hozzáállását és energiáját a középpontba állítva, és összekapcsolva mindent, amivel foglalkozunk – a zenét, a gyűjteményeket, a tapintást, az illatot, üzleteinket, online platformjainkat és közösségeinket. Egyesítjük célközönségünket, és a többiektől megkülönböztető szempontot biztosítunk számukra.”'
Christopher Bailey, a Burberry kreatív vezetője.

AZ ILLAT
Az illat tipikusan brit, és a legérzékibb és legnőiesebb illat, amellyel valaha dolgoztunk. Kifinomult, modern és gyengéd. Azt akartuk, hogy legyen könnyű, nőies, és egyben jellegzetes – olyan, ami a nők számára koruktól függetlenül vonzó. Inkább hozzáállásról van szó.

A rózsa és írisz könnyed, érzéki jellegzetességei faillatú beütésekkel ikonikus illatot hoznak létre, ami összetéveszthetetlenül brit. "
Christopher Bailey, a Burberry kreatív vezetője

A Burberry Body egy nőies, könnyedén érzéki illat, mely kifinomult alkotóelemek eklektikus kombinációjából áll. Az illatban leheletnyi friss zöld abszint, világos, elegáns őszibarack és finom frézia illata található. A természetes rózsa- és íriszcsokor finoman vegyül a szantálfa finom, meleg illatával, ami a középső illatokat alakítja ki. Az alapillatot fás jellegű kasmerán, krémes vanília, érzéki ámbra és pézsma adja meg.

Eau de Parfum : 35ml : 16 500ft – 60ml : 21 000ft – 85ml : 23 500ft

A KAMPÁNY
„Mario Testinóval együtt olyan, sokoldalú és érzéki kampányt dolgoztunk ki, amely kifejezi a Burberry Body különböző attitűdjeit. A Trenchkabát megtestesíti az illat ikonikus jellemzőit és a Burberry lány szellemét és hozzáállását.”
Christopher Bailey, a Burberry kreatív vezetője

A kampány képeit Mario Testino fényképész készítette a Burberry kreatív vezetője, Christopher Bailey irányítása alapján.

A BODY
A brit színésznő és modell, Rosie Huntington-Whiteley az első Burberry Body.
„Rosie egy gyönyörű, érzéki angol rózsa, aki maradéktalanul megragadja a Burberry szellemét. Tökéletesen kiegyenlíti az érzékiséget és önbizalmat a szelídséggel.

A Burberry történetének részét alkotja, és természetes volt számára, hogy ő legyen az első Burberry Body.”
Christopher Bailey, a Burberry kreatív vezetője