Az álmok valóra válnak

Borítókép: Az álmok valóra válnak
Súlyosan beteg gyerekek kívánságait teljesíti a Tchibo, a Csodalámpa Alapítvány támogatásával

Budapest, 2012. március 12. – Egymillió forinttal támogatja a súlyosan beteg gyermekek álmait megvalósító Csodalámpa Alapítványt a Tchibo. A felajánlott összegből laptopokat, kerti játszótereket, a tanulást segítő egyéb tárgyakat és különleges élményeket adományoz a vállalat, ezzel könnyítve a gyerekek megterhelő kezelésekkel teli és kórházban töltött hétköznapjait.

A 2003-ban létrejött Csodalámpa Alapítvány 3 és 18 év közötti, életet veszélyeztető betegségben szenvedő gyerekek kívánságait váltja valóra, megtörve a kórházi kezelések keserű rutinját. A kívánságok széles skálán mozognak. Akadnak, akik valamilyen műszaki cikket, például laptopot kérnek, hogy tanulmányaikat folytathassák a hosszadalmas kezelések között, vagy egy mobiltelefont, hogy tartani tudják a kapcsolatot barátaikkal és szeretteikkel. Mások vidámparkba, állatkertbe, színházba vagy focimeccsre szeretnének eljutni, néhányan pedig híres emberekkel szeretnének találkozni. Az alapítvány, 8 éves működése során, már több mint 1700 kívánságot teljesített, elsősorban cégek és magányszemélyek adományainak köszönhetően.

Mindenki számára csodálatos dolog, ha egy álom valóra válik. Felelősen gondolkodó vállalatként ezért döntöttünk úgy, hogy támogatjuk a Csodalámpa Alapítványt. Nagyra értékeljük a szervezet munkáját, hiszen igen nehéz helyzetekben nyújtanak reményt és varázsolnak mosolyt a gyerekek és családjuk arcára,” – mondta el Szijjártó Ágnes, a Tchibo Budapest Kft. kommunikációs menedzsere.

A vállalat nem először működik együtt az alapítvánnyal. A munkatársak tavaly házon belül szerveztek gyűjtést azért, hogy egy tiszavasvári kislány álmát teljesítsék, és egy hófehér szobabútort ajándékoztak neki.

Az egymillió forintos támogatás mellett a Tchibo „Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!” elnevezésű vásárlói promóciója is segíti az Alapítványt. A Tchibo Family kávé vásárlói most nemcsak saját álmaikat válthatják valóra, ha visszaküldik a kávék csomagolásán található vonalkódot, hanem tovább növelhetik a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatja a szervezetet.

A Tchibo az Alapítvány támogatása mellett kiterjedt társadalmi felelősségvállalási tevékenységet folytat, melyet legutóbb a Magyar Public Relations Szövetség "Példaértékű CSR gyakorlat" kategóriában díjazott.