Nálunk is lekapcsolták a villanyt

Borítókép: Nálunk is lekapcsolták a villanyt
Szerkesztőtársunk megtapasztalta a szigorított eljárás "jótékony" hatásait.

Kedd este taxival mentem haza (amit szinte sohasem teszek, mióta annyira drága lett), mert ezt megelőzően elkapott a zuhé, és sürgősen hajszárítóra volt szükségem, nehogy megfázzam. A bejárati ajtón azonban egy üzenet várt: értesítés az áram lekapcsolásáról. Tartozás miatt, írták.

Ha megtaláltam volna a sötétben a hajszárítót, akkor se tudtam volna használni, ezért másutt éjszakáztam. Ezalatt tájékozódtam az interneten, és megtudtam, hogy ha személyesen fizetem be a tartozást, gyorsabban fut át az ügymenet. Másnap reggel 7:50-kor már ott ácsorogtam az ELMŰ ügyfélszolgálata előtt. Ami pontban 8-kor ki is nyitott, és innentől elképesztően profin és gyorsan zajlott az ügyintézés.Még egy olyan szolgáltatásuk is volt, hogy ha megadom a telefonszámom, felhív a szaki, aki jön visszakapcsolni, és egyeztetjük, hogy mikor leszek otthon, ezért nem kell órákon át tartózkodnom az áramtalan lakásban, és figyelnem a leolvadó hűtő csöpögését. Hanem kereshettem egy kávézót, ahol működött wifi (a tulaj sajnos nem volt ott, mert éppen azt intézte, hogy kapcsolják vissza az otthonában az áramot), és ott dolgozgattam.

Ja, és hogy tényleg volt-e tartozásom? Volt (egy banki technikai malőr miatt), és valóban elmulasztottam felbontani az erről szóló felszólító leveleket. Hogy miért mulasztottam el? Mert folyton számomra érdektelen leveleket kapok az ELMŰ-től arról, hogy mindenféle kedvezményes kupon a jutalmam azért, amiért olyan pontosan fizetem be mindig a számlákat!

Neked is van hasonló sztorid? Írd meg!

Fotók: Pinterest