Fogyás arcról: szuperhatékony gyakorlatsor 8 lépésben

Fogyás arcról: szuperhatékony gyakorlatsor 8 lépésben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

S

Sokféle okunk lehet arra, hogy éppen arcról próbáljunk fogyni; például, amint Chrissy Teigen nemrég rávilágított, a terhesség alatt előfordul néha, hogy az ember leginkább arcra hízik.

„Biztos vagyok benne, hogy a baba az arcomon keresztül fog megszületni” – twittelte a modell némi éllel, azt is kifejezve, hogy remélhetőleg a szülés után az arcán is mérséklődnek majd a zsírpárnák, majd hozzátette:

az arcom nélkül szerintem 20 kilóval kevesebbet nyomnék.

A terhesség persze nem jellemzően a fogyásról szól… És általában, amikor fogyni próbálunk, nem elsősorban az ábrázatunkat vesszük célba; úgy véljük, hogy megfelelő diéta esetén erről a területről is leolvadnak a zsírpárnák. Pedig az arcunknak is vannak izmai, amelyeket ugyanúgy lehet erősíteni, mint a kar- vagy a hasizmot. Az arcunk ugyanis az idő múlásával veszít a kontúrosságából, és ez az izmokon múlik. Ha rendszeresen átmozgatod ezeket, a ráncok kialakulását is segíthetsz késleltetni, hiszen az arcbőr rugalmassága azon is múlik, hogy mennyire tónusosak az izmok!

Következzen egy egyszerű gyakorlatsor, amelynek segítségével könnyedén karbantarthatod az arcizmaidat, következésképp feszesebb, áramvonalasabb és kevésbé püffedt bőr lesz a jutalmad:


1. Bemelegítés

Húzd ki magad ülő vagy álló helyzetben, told hátra a vállaid. Most próbálj meg különböző magánhangzókat egyetlen hangmagasságon kitartani, amilyen sokáig csak bírod. Az I, Ó, E, É, Á hangzók a leghatékonyabbak. Addig végezd ezt a gyakorlatot, amíg be nem melegedtek az arcizmaid.


2. Ajaknyújtóztatás :)

Ülő helyzetben hajtsd hátra a fejed. Most képzeld el, hogy el akarod érni a plafont az alsó ajkaddal. Nyújtsd fölfelé az alsó ajkad, ameddig csak bírod, és tartsd 5–10 másodpercig. Rövid szünet után ismételd meg a gyakorlatot 2-3 alkalommal.


3. Az állam én vagyok

Álló helyzetben, egyenes tartással tedd keresztbe a karodat a mellkasod előtt, és lassan emeld fel az állad. Ha már nem bírod magasabbra emelni, lélegezz mélyet és tartsd bent 10-15 számolásig. Aztán lassan térj vissza a kiinduló pozícióba.


4. Szomorú (de hatékony) szmájli

Ez a gyakorlat rendkívül hatékony, segít csökkenteni a rugalmasságvesztés kockázatát az orcádon. Figyelj arra, hogy végig egyenesen tartsd a fejed. A szád sarkait húzd lefelé, majd engedd vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd legalább ötször, amíg meg nem érzed, hogy feszülnek az izmaid.


5. Ceruzamódszer

Ülj egyenesen és tarts meg egy ceruzát az összeszorított ajkaid között. Most próbáld meg a fejed mozgatásával leírni a nevedet a levegőbe. Végezd ezt a gyakorlatot legalább 3 percen keresztül. Aztán tarts rövid szünetet és néhányszor ismételd meg.


6. Nyakizmozás

Ez a gyakorlat nemcsak a nyakizmokat erősíti, hanem a fej körüli izmokat is tonizálja. Hajtsd jobbra a fejed és próbáld meg a füleddel megérinteni a válladat. A jobb kezedet támaszd a jobb halántékodnak és a fejeddel állj ellen neki. Tartsd 10 másodpercig, majd ismételd meg a bal oldalon.


7. Arcprés

Vegyél mély levegőt, fújd ki, majd zárd össze az ajkaidat és szívj be egy adag levegőt. A tenyereddel borítsd be az orcádat úgy, hogy az ujjaid a füleden nyugodjanak. Most nyomd a tenyeredet az arcodra, ezzel ellenállást generálva az izmaidban. Tartsd 5–10 másodpercig. Rövid szünetekkel 5-6-szor ismételd meg ezt a műveletet.


8. Állkapocs vs. nyelv

Ez a legnehezebb gyakorlat, amely az állkapocs és a nyelv izmait segít erősíteni. Mindkét öklödet tedd az állad alá és a nyelvedet kezdd el lefelé préselni a szádban (anélkül, hogy hozzáérnél az alsó fogsorodhoz). Az öklöddel eközben nyomd fölfelé az álladat, és állj ellen a nyomásnak a nyelveddel. Tartsd így 30 másodpercig. Rövid szünetekkel ismételd meg a műveletet 10-szer.


Hogy pontosan és helyesen tornáztathasd az arcodat, nézd meg ezt a videót:

brightside.me

Elképesztően flancos szülinapi gyerekzsúrok 10+1 sztárcsaládban

Torta, ajándék, néhány haver, esetleg lufik – egy ifjú szülinaposnak elég ennyi a boldogsághoz, nem? Főképp, ha még csak 1-2 éves, és fel sem fogja, mi történik vele. Hát, úgy tűnik, akadnak sztárok, akik nem így gondolják, sőt, ellenkezőleg. Náluk minden presztízskérdés, még a gyerekzsúr se lehet kivétel!

A lúzerség dicsérete – öt film balfékből lett hősökről

Csetlenek és botlanak, aztán így vagy úgy, de nekik lesz igazuk. A legjobb lúzerfilmekről szóló összeállításunkhoz a Férfiak fecskében bemutatója adta az apropót.

Akkor és most: csodálatos régi és mai fotók 9 tévé- és rádióbemondóról

A 60-as évek Kudlik Júliájától a 90-es évek Borbás Marcsiján át. És persze napjainkban. Így néztek ki akkor és most az ország kedvenc bemondói.

Egyetlen rendrakási tipp, amit érdemes bevetned, ha gyermeked van

Ha van egy-két játék a kanapéd párnái között, gumikacsa a paplanod alatt és némi spagetti a fürdőszoba padlóján, akkor tuti, hogy vannak gyerekeid – vagy egy baromi kupis élettársad. A jó hír viszont, hogy pillanatok alatt leszámolhatsz a káosszal, ha elsajátítod a most következő rendrakási tippet.

Te sem mondasz le róla? Akkor íme: fém szívószál és egyéb környezetbarát alternatívák

Környezettudatos vagyok, de igenis szeretek szívószállal inni és nem szégyellem! Szerencsére rábukkantam egy tartósabb, fém szívószálfajtára. Továbbá megosztom veletek a szívószálmosó kefe (komolyan!) beszerzési helyét is.

Ha mindenki vegán lenne, a földeknek csak a negyedét vennénk igénybe

Vagy egész másra is lehetne fordítani ezeket a földterületeket – a mostaniak 75%-át! –, egy nemrég közzétett tanulmány szerint. Az állatok és főképp a szarvasmarhák tenyésztése, ha nem is az első számú felelős a környezetszennyezésért, de mindenképp benne van a top 5-ben.

Ha ragyogóan üde bőrre vágysz: kókuszos testradír házilag

A testradír egy igazi csodafegyver, amivel pillanatok alatt bársonyossá és üdévé varázsolhatod bőrödet. Érdemes tehát rendszeresen bevetned, amihez ráadásul még csak nem is kell mélyen a zsebedbe nyúlnod, hiszen valószínűleg minden alapanyagot megtalálsz hozzá a konyhában.

„Imádom, amikor csak fekszem a hintaágyban” – 10 idézet a lustaságról

Lustálkodni néha igenis muszáj, sőt, kötelező! - üzenik ezek az idézetek. Vagyis időről időre muszáj megengedni magunknak, hogy azt és csak azt csináljuk, amihez kedvünk van, se többet, se kevesebbet.

Sztárok, akikről nem is gondolnád, hogy vegetáriánusok

Mi lehet az oka, hogy a sztárok mindig üdének és kicsattanóan egészségesnek tűnnek? Javarészük valószínűleg azt válaszolná: valamilyen diétának köszönhetően. Hogy ez valóban így van-e nem tudjuk, azt viszont igen, hogy a vegán és vegetáriánus sztárok valóban szuper formában vannak!

Kerekezés a tó körül, romantikázás a hegyi ösvényeken – felfedeztük Karintiát

Ha karintiai nyaralást terveztek, egyetlen problémátok lehet csak: hogyan válasszátok ki, hogy Ausztria legnaposabb tartományának melyik csodás szegletét fedezzétek fel?

Fröccs alapok – Milyen borból készüljön a fröccs?

A fröccs olyan, akár a lecsó, vagyis egyrészt mindenképpen hozzátartozik a nyárhoz, másrészt pedig annyira sokféleképpen elkészíthető, hogy a fröccsvariációk száma szinte végtelen. A fröccsözés „műfaja” újra közkedveltté vált, bárhol, bármikor jólesik, legyen az fesztiválozás, kerti parti, fűnyírás, baráti borozgatás, egy frissítő ital napközben vagy este a teraszon, de az év bármely szakában remek szomjoltó. Bár egyszerű az elkészítése, néhány alapszabályra érdemes odafigyelni, hiszen a jó fröccs titka az alapanyagokban és a megfelelő fogyasztási hőmérsékletben rejlik. Íme néhány fröccskészítési tipp és fröccstípus, természetesen a hozzá illő borral.

4 nemrégi újítás, amely megkönnyíti a fogyatékos emberek és családjuk életét

Semmi okunk természetesnek venni, hogy a mozgáskorlátozott polgártársaink nehezebben közlekednek, lassabban jutnak el az iskolába vagy a bankba, mint az épek. Sőt, lehetőségünk van minden nap tenni azért, hogy másképp legyen.

5 szokatlan sárgabarackos recept, amit eddig biztosan nem próbáltál

Egyik szemünk sír, hogy lassan a nyár második feléhez érünk, a másik viszont örül, mert ezzel együtt a sárgabarackszezon is beköszönt. Mivel szuperegészséges és szuperfinom, összegyűjtöttünk néhány hasznos infót és receptet, amit érdemes megismerned.

A gyerekelhízás okai: mivel etetjük egész pontosan a gyerekeinket?

Mik azok az ételfajták, amik a gyerekelhízást okozzák? Ennek a felderítésére végeztek kutatást, és az eredmény összetettebb, mint gondolnánk.

Kövess minket

Most 3 lapszám csupán 1.185 Ft-ért rendelhető elő!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem