Lagerfeld macskája

Borítókép: Lagerfeld macskája
Karl Lagerfeld házikedvence lassan a gazdinál is népszerűbb lesz.

A Choupette névre hallgató kiscica már második magazinos szereplését tudhatja maga mögött: az angol most a Harper's Bazaarban is feltűnik! Ez utóbbi magazin ráadásul nem elégedett meg pusztán a fotókkal, ki is faggatta a cicus gazdáját, meséljen kicsit kedvencéről, hadd tudjon meg róla minél többet a már most is népes és egyre csak növekvő rajongótábora.


Choupette, az i-D sztárja!

Az új kedvenc idén januárban tűnt fel előszőr a divat színterén, amikor a V Magazine szerkesztője, Stephen Gan a Twitteren közzétette a macsek fotóját. "Ismerkedjetek meg Choupette-tel, Lagerfeld új cicusával!"


A sztármacska első nyilvános fotója - itt még nagyon fiatalnak és bizonytalannak tűnik!

Debütálása után Choupette egyik-napról a másikra hatalmas hírnévre tett szert, főként miután a Chanel ház kreatívigazgatója világgá kürtölte, hogy a cicusnak saját sofőrje van, és két szobalány vigyáz rá felváltva (nappali és éjjeli műszakban), akik Choupette minden mozdulatát feljegyzik egy külön erre a célra fenntartott naplóba. És ha ez még nem lett volna elég, júliusban az is kiderült, hogy a kis sziámi macska új táska tervezésére ihlette a mestert. A "Choupette-bag" kötött lesz és nagyon puha, pontosan olyan, mint az állat bundája.


Itt a cicus, hol a cicus!

A Harper's Bazaar legújabb interjújában Lagerfeld arról is mesélt, hogy a kiscicát hetente manikűrözi a "privát háziorvosa", csak az asztalon hajlandó enni, szeret papírdarabokkal és bevásárlótáskákkal játszani, valamint hogy annyira kényes, mint egy vérbeli hercegnő.

A dizájner újabb őrülete remek marketingfogásnak bizonyult, Choupette saját Twitteroldalt kapott, ahol rendszeresen tájékoztatja rajongóit a Chanel ház és gazdija tevékenységeiről. Kell ennél aranyosabb és hatásosabb reklám?

Szöveg: Ribánszky Ágota, fotó: Twitter