Borítókép: Mert minden mami szuperhős - és pont! Frappáns, erőt adó videót készített együtt több hazai anyuka

Mert minden mami szuperhős - és pont! Frappáns, erőt adó videót készített együtt több hazai anyuka

Mi történik ha két, határtalan energiával rendelkező anya találkozik? Hát csoda történik! Regi és Emi a férjük által találkoztak és azóta is kéz a kézben haladnak előre. Megalkották a MomWow márkát, ami igazán egyedi! A pólók és kiegészítőik ugyanis a mamikat szolgálják és a termékeik által nekik szeretnének erőt és önbizalmat adni.

Annak ellenére, hogy tudjuk anyák nélkül megállna a világ, mégis sokunk nem bízik önmagában, és messze nem büszke arra, amit anyaként nap mint nap megtesz. A márka szerint ez így nincs rendben és igenis beszélni kell az anyaság szép és kevésbé szép dolgairól is, ezzel felhívva a figyelmet arra, hogy mennyire sok mindenben kell helyt állniuk a társadalomban és otthon.

“Azért hoztuk létre a MOM WOW márkát, mert szerintünk minden anyukának szüksége van egy kis elismerésre, hátbaveregetésre, leginkább önmagától. Viszont ez a legnehezebb. Mindenki teszi a dolgát napi 24 órában, megállás nélkül. Minimum 2-3 szerepben kell egyszerre helytállni, ami a világ legtermészetesebb dolga. Éppen ezért nem igazán engedjük meg magunknak, hogy büszkék legyünk magunkra, hiszen édesanyaként (a legcsodálatosabb) kötelességünk gondoskodni a gyerekeinkről, miért érdemelnénk ezért dicséretet. Pedig igenis szükség van rá, és kell is, hogy büszkék lehessünk magunkra, hogy elismerjük magunkat azért, amit nap mint nap végigcsinálunk. Ha mi nem tudjuk elismerni saját magunkat, hogy várjuk el a férjeinktől, hogy értékeljék azt, amit anyaként teszünk. Szerintünk minden mami szuperhős, és sokan még mindig nem tudnak így tekinteni magukra.” - meséli Regi.

Emi és Regi egyfajta agyuka nagykövetek. Nap, mint nap dolgoznak rajta, hogy felfigyeljünk az anyákra és lássuk, hogy anyának lenni kemény meló, annak ellenére, hogy a világért sem cserélnék le. Anyák napja alkalmából egy igazán különleges projektet mutatnak be. Az “Szuperhős” videóklipet, aminek szövegét Huzella Juli és Pion István írták.

“Azért született meg a klip, hogy ezt az érzést felkeltsük az anyukákban, illetve hogy egy kis humorral rávilágítsunk az anyaság nehéz pillanataira is. Egyre többen merik megmutatni az anyaság kevésbi insta kompatibilis pillanatait, de összességében még mindig egy nagy tabu az egész. El kell kezdenünk felvállalni ezeket is, mert ezek ugyanúgy hozzátartoznak az anyasághoz, mint a babakacaj és a jó éjsz puszik.”

“Az, hogy kell egy Szuperhős klip, nagyon régi álmunk. Több verzió volt arra vonatkozóan, hogy milyen is legyen a klip, és végül az Anya-e vagy című színdarab fantasztikus színésznőjét kértük fel arra, hogy Pion Istvánnal karöltve írja meg a dal szövegét. Rengeteg anyukát kérdeztünk meg arról, hogy mi a szuperhős erejük és az ő válaszaikból íródott a szöveg nagy része. Mivel számunkra az anyaság egyik legfontosabb momentuma az édesanyák közti láthatatlan kapocs és a közösség érzés, egyértelmű volt, hogy több anyukát szeretnénk a klipbe. Huzella Júlia mellett három csodálatos előadóművész édesanyát kértünk fel a klipre: Marge, Trokán Anna és Vanya Tímea, illetve mi is feltűnünk.. A klip rendező-operatőre a Reddot díjas média designer Balogh Balázs volt.” - meséli Emi.

Nézd meg a videót, és nézd meg ezentúl mindig, ha egy kis erőre vágysz:

És neked mi a történeted?

Anyáknak fontos a közösség. A tartozás valahova, ahol engergiát tudunk meríteni és adni is. Ahol nem kapunk felesleges tanácsokat, hanem segítséget. Egy hely, ahol egy anya, anya lehet! Ez is a MomWow. Ezért is indul el a Szuperhős kampány!

“Egymás történeteiből nagyon sok erőt meríthetünk és adhatunk másoknak. Az anyaság kapcsán fontos kapaszkodó, ha tudjuk, hogy nem vagyunk egyedül, mások is hasonló nehézségeket élnek meg és a hasonló érzésekkel küzdenek. Az anyaság rögös hétköznapjairól szuper bloggerek és influencerek nagyon sokat beszélnek szerencsére. Ezeket a témákat természetesen mi is érintjük az oldalainkon, de számunkra mégis az a legfontosabb, hogy elindítsunk egy olyan érzést az édesanyákban, hogy a sok kétség, félelem és bűntudat ellenére jól csináljuk, és mindennel együtt merjünk büszkének lenni magunkra.” - meséli Emi.

Közel 100 anyuka jelentkezett a MomWow Szuperhős felhívására, hogy a márka arcai legyenek, és bemutassák a termékeinket a weboldalunkon, ami hamarosan megújul. A fotózáson készült videókban ők mondják el, hogy miért is szuperhősök. Ezek a kisvideók a felvezetői az anyák napi Szuperhős klipnek és remélhetőleg bíztatnak más anyukákat is, hogy osszák meg a történetük.