Új irányok, új termékek a CCC üzletekben

Új irányok, új termékek a CCC üzletekben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A CCC az elmúlt hét évben meghódította a magyar cipővásárlókat, és mára stabilan a magyar piac meghatározó szereplője. Ennek a sikernek fontos összetevője volt, hogy a cég saját gyártású cipőmárkáinak minősége minden esetben jelentősen túlmutat a rendkívül kedvező árszinten.

A CCC Csoport sikerrel honosította meg a magyar piacon a minőségi bőrcipő fogalmát megújító Lasocki brandet, és a verhetetlen ár/érték arányú, sportosabb Sprandi illetve casual Jenny Fairy kollekciókat. A CCC elkötelezte magát amellett, hogy ezen kedvelt márkáknál dinamikus termékfejlesztésbe kezd, és emellett nyit a korábban fókuszban nem tartott termékkörök és vásárlói csoportok irányába is.

Fast Fashion vonalon erősít a CCC

A CCC Csoport 2018-ban több jelentős beruházásról döntött. Ezek közül az egyik legfontosabb a lengyel DeeZee fast fashion márka akvizíciója volt. A CCC számára fontos, hogy a legfiatalabb vásárlási döntéseket hozó korosztály számára is képes legyen kedvelhető és elérhető termékeket felmutatni. A DeeZee kollekciója pedig éppen a 15-25 évesek számára fontos értékeket vonultatja fel. A lengyel fast fashion gyártó kifejezetten azokra a fiatalokra koncentrál, akik a közösségi médiában tájékozódnak a követendő öltözködési irányokról, az Instagramról szerzik be az információkat arról, hogy mi az aktuális – de korosztályukban gyorsan változó – trend.

A DeeZee már igazolta, hogy képes eltalálni a fiatal vásárlóközönség ízlését, hiszen a Facebookon 1,3 millióan, az Instagramon 340 ezren követik. A márka termékeinek vásárlói pedig 85 százalékban 18 és 34 év közöttiek.

Nézd meg a DeeZee kollekcióját a galériában!

Nézd meg a galériánkat> 8 kép

Prémium szabadidő és lifestyle világmárkák a CCC üzletekben

A CCC Csoport az elmúlt években folyamatosan fejlesztette sportos vonalát, hiszen a cég tisztában van vele, hogy a 35 év alatti vásárlói a cipőválasztáskor kifejezetten keresik a minőségi, világmárkákhoz tartozó termékeket. Ezért döntött úgy a vállalatcsoport, hogy – miután online webshopjában már megfelelő tapasztalatot szerzett – 2019-től sosem látott választékban teszi elérhetővé ezen prémiumgyártók termékeit az üzleteiben is. Az Adidas, Puma, Reebok és Skechers sport és szabadidő cipőket már a tavaszi kollekció indulásával megtalálhatják a vásárlók a CCC boltokban.

A sportosabb kollekció képeiért kattints a galériara!

Nézd meg a galériánkat> 12 kép
Tovább olvasok
A pórusokat nem lehet összehúzni – és további bőrápolási hiedelmek

Az arcápolással kapcsolatos legelterjedtebb hiedelmek, szófordulatok nyomába eredtünk, hogy kiderítsük, valóban jól tudjuk-e, amit tudni vélünk.

Napi horoszkóp június 24.: a Bikák igaz barátként állnak valaki mellé, az Oroszlánok csakis nagy volumenű dolgokban gondolkodnak

A hét első napján is érdemes elolvasnod a horoszkópod, hisz a csillagok mára is izgalmas üzeneteket küldtek!

Lillafüred az ékszerdoboz- szerkesztőink ajánlják kedvenc belföldi úti céljukat (3. rész)

Ez az a hely, ahova bárhány alkalommal szívesen visszatérnék. Gönczy Andrea Viktória, divatszerkesztő írása

11 tipp, hogy az anyagcseréd a fogyásnak kedvezzen

Az anyagcsere az életkorral lassul, és ez egészségügyi porblémákkal, hízással járhat.

Itthon, édes itthon: a legjobb belföldi úticélok az egész családnak akkor is, ha csak 1 napotok van

Nyáron itt is meleg van, minek külföldre kacsingatni, inkább járjátok végig a családdal a legjobb strandokat, a legizgalmasabb játszótereket, pöfögjetek a legkedvesebb kisvasutakon és váltsatok jegyet a leghűsítőbb hajótúrákra.

Melyik jóképű herceget szánta neked a sors? Teszteld magad

Kislánykorunkban mind arról álmodoztunk, hogy egyszer értünk jön egy herceg, aki természetesen magas, karcsú, szőke vagy fekete, cserzett bőrű és remekül lovagol. Azóta felnőttünk… vagy mégsem? Lássuk.

Lackfi János: Rózsaszín borotvák, védelmi pénzek

Neeeem és nem akarok rózsaszín borotvát használni! Nem mintha azt gondolnám, hogy attól férfi valaki, milyen színű műanyag vacakkal húzza le a borostáját. Sosem voltam a túlzásba vitt nemi jellegű színszimbolika híve. Fárasztottak a nénikék, akik nem tudták értelmezni egy lányon a kék vagy zöld rugdalózót.

Hollywood aranykorában pokoli nehéz volt melegnek lenni

Rejtőzködés, látszatházasságok, némán szenvedő férjek és feleségek, kegyetlen stúdióproducerek – így nézett ki egy hollywoodi filmsztár élete a kezdetektől fogva... igazából majdnem napjainkig.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

5 lapszám 3475 Ft helyett 2075 Ft-ért, lapszámonként 695 Ft helyett 415 Ft-ért

Csak 2075 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem