A magyar gyerekekért és az értő olvasásért kampányol a The Chainsmokers

Borítókép: A magyar gyerekekért és az értő olvasásért kampányol a The Chainsmokers Forrás: United Way Magyarország
A kampány mögött az Éva új állandó szerzője, Bombera Krisztina keresendő, aki videóriportot is készített a DJ-párossal Hollywoodban. A The Chainsmokers kampányához persze nyereményjáték is tartozik, amelynek keretében aki vásárol #readit feliratú pólót, az találkozhat is a zenészekkel.

Fontos ügyben indított kampányt Bombera Krisztina tévés műsorvezető, akit régóta nem hagy nyugodni az a kérdés, hogy a gyerekek egyre kevesebbet olvasnak és egyre romlik az olvasási készségük. A nemzetközi PISA-felmérésekből is rendre alátámasztják ezt.

Ma Magyarországon minden ötödik gyermek funkcionális analfabéta, azaz nem érti, amit olvas, vagy olvasási és szövegértési nehézségekkel küzd… Azok a gyerekek, akik nem tanulnak meg időben értőn olvasni, nagyobb eséllyel hagyják abba általános vagy középiskolai tanulmányaikat és munkavállalási lehetőségeik is korlátozottak lesznek

– derül ki a részben Kriszta által indított United Way Magyarország kampányából.

A United Way Magyarország évek óta dolgozik azon, hogy rászorulók adománykönyveket kapjanak, idén májusban pedig elindult egy innovatív és gyermekcentrikus élménypedagógiai módszertani képzés pedagógusoknak, amely azt célozza, hogy a tanárok időben felismerjék a gyerekek olvasási nehézségeit.

A kampány elősegítésére videósorozat is készült, amelyben különböző magyar hírességek mondják el az olvasással kapcsolatos élményeiket, Iszak Esztitől Zsédáig, de még a Balaton Soundon fellépő The Chainsmokers is beszállt a buliba. Itt nézhetitek meg, hogy buzdítják a világhírű DJ-k a gyerekeket arra, hogy olvassanak többet:

Aki vásárol Read It pólót, az részt vehet egy sorsolásban, amelynek nyertesei a The Chainsmokers VIP-vendégei lesznek.

(A The Chainsmokers természetesen csak egy viccesen hangzó név, a tagjai valójában nem láncdohányosok.)

Akkor sincs baj, ha nem te nyersz, hiszen már azzal is nyertél, hogy van UnitedWay fesztiválpólód és támogattad az alapítványt!
magyarázzák a videóban a The Chainsmokers tagjai.