Közös adománygyűjtésbe kezdett a Sharity és a SYNLAB
A Sharity egyedülálló és innovatív módon motiválja adományozásra az eddig inaktív embereket, akik eddig nem, vagy csak minimálisan tudtak, akartak támogatni jótékonysági szervezeteket. A mobilapplikáció lehetőséget teremt arra, hogy ne csak önkéntes munkával és a bankkártyával, de a saját idejükkel is adományozzanak az emberek, például úgy, hogy reklámfilmeket tekintenek meg, köztük a SYNLAB aktuális szpotjait is. Az adományozók nézettségi idejét összegzi a Sharity, majd az időarányokat figyelembe véve továbbítja a SYNLAB által felajánlott támogatási összeget a néző által kiválasztott non-profit szervezetnek. A regisztráló alapítványok és egyesületek ezáltal jelentősen növelhetik bevételüket.
„A Sharity platformja korszerű és hatékony megoldást kínál ahhoz, hogy bárki hozzájáruljon a különböző jótékonysági programok és közösségek működéséhez. A SYNLAB tőzsdei vállalatként kiemelten fontosnak tartja, hogy a társadalmi célú programjait transzparens rendszereken keresztül szervezze, ezért is esett a választásunk a Sharityre” – hangsúlyozta Lévai Richárd, a SYNLAB Hungary Kft. ügyvezetője. Hozzátette: a Sharity segítségével a SYNLAB tulajdonképpen átadta a döntés jogát a lakosságnak és munkatársainak, hogy mely társadalmi célú kezdeményezések érdemesek jelentősebb támogatásra, amihez hasonlóra még nem volt példa a SYNLAB történetében.
A SYNLAB például az „Élni jó” csomagokhoz tartozó kuponokat ajánlott fel, amivel bárki ingyenesen részt vehet egy általános állapotfelmérésen, ezzel is népszerűsítve és tudatosítva a prevenciós programokat és szükségességét.
Dr. Bársony Farkas, a Sharity Zrt. vezérigazgatója megerősítette, hogy tudatosan keresik az olyan komoly partnereket, mint a SYNLAB, akik nyitottak az innovatív megoldásokra működésük minden területén, így esetünkben a CSR és a marketing területein is. „A Sharity egész csapata nevében is rendkívül büszke vagyok arra, hogy egy top magyar innováció térhódítását – így az egyszerű, kor technológiai követelményeinek megfelelő adományozás és az átlátható adományozási kultúra fejlődését - egy ilyen komoly nemzetközi cég, mint a SYNLAB is segíti a jövőben.” – tette hozzá a vezérigazgató.