Jöttek, posztoltak, győztek: az internet sztárjai – 1. rész

Borítókép: Jöttek, posztoltak, győztek: az internet sztárjai – 1. rész
Reszkess Lady Gaga, kösd fel a gatyamadzagot Tom Cruise! A trónkövetelők a neten keresztül támadnak és nem ismernek kegyelmet!

Ha néhány évvel ezelőtt valaki sztárrá szeretett volna válni, a tehetség és az akaraterő mellett rengeteg pénzre, menedzserre, stúdióra, produkciós cégre, stb. volt szüksége. Az internet világméretű elterjedése óta azonban ehhez elég néhány ügyesen "betaggelt" (felcímkézett) fotó az Instagramon vagy egy jól sikerült házi készítésű youtube videó. Vannak, akik tudatosan használják az internet adta korlátlan lehetőségeket arra, hogy nagyon kevés befektetett pénzből idővel nagyon sokat hozzanak ki, mások csak heccből, önmaguk szórakoztatására töltenek fel ezt-azt a netre, és aztán kapkodják a fejüket a hirtelen jött, nemvárt népszerűségtől. Lássuk, kik voltak az utóbbi idők legnagyobbat szóló internetszenzációi!

Sophia Grace Brownlee és Rosie Grace McClelland


Fotó: Sophia Grace, Twitter

A kilenc éves Sophia Grace és unokatestvére Rosie (5) egyik napról a másikra váltak szupersztárrá. 2011 szeptemberében a youtubera felkerült egy homemade videó, amelyben Sophia – profikat megszégyenítő módon – adja elő (szigorúan habos-babos ruhában) Nicki Minaj Super Bass című számát.


A zseniális "mini-énekesnő" és mellette lelkesen rázó "side-kick"-je az egész világot elbűvölték, olyannyira, hogy az amerikai talkshowk egyik legjelesebb alakja, Ellen DeGeneres azonnal meghívta őket a műsorába. És onnan már semmi sem állhatott a világhírnév útjába. Ellen showjában Sophie elmondta, hogy kedvenc színe a rózsaszín, imádja Nicki Minaj-t, egy hét alatt tanulta be a Super Bass szövegét, és hogy fogalma sincs róla, miről is szól valójában a dal. Elárulta, legnagyobb álma válna valóra, ha találkozhatna Minaj-zsal. Ellennek pedig nem kellett kétszer mondani, hamar összehozta a randit!

A kislányok azóta állandó szereplői lettek a műsornak: kaptak egy csicsásan berendezett kis stúdiót, ahová teázni hívják az Ellen show-jában fellépő hírességeket. Elcsacsognak velük divatról, csokoládéról, zenéről, és persze arról, mennyire nagyon szeretik – még mindig – a rózsaszín fodros ruhákat. A Tea Time with Sophia Grace and Rosie rendkívül népszerű: a kislányok bájos szókimondásától mind a sztárok mind pedig a nézők elalélnak.

--pagebreak--

Nala, az Instagram szépe


Fotó: Nala, Instagram

"Sziasztok, én Nala vagyok, hároméves keverék sziámi cica. A gazdám egy menhelyről fogadott örökbe, amikor még csak öt hónapos voltam. Köszönöm, hogy a követtek, és köszönöm a sok like-ot, kommentet!" Bizony, Nalának van miért köszönetet mondania, hiszen több mint 235 ezer követője van az Instagramon és ez a szám rohamosan növekszik. Népszerűsége lassan szupersztárokéval vetekszik, ami azért meglepő, mert Nala soha nem csinál semmi különöset a fotókon: eszik, alszik, játszik, vagy csak nagyokat néz – minden, ami ugye egy átlagos házimacskától elvárható.


Fotó: Nala, Instagram

Ha Nala hírneve ilyen iramban növekszik, nem lepődnénk meg, ha hamarosan valamelyik nemzetközi mamutcég reklámkampányában látnánk őt viszont. Lehet, hogy a tudatosan a háttérben maradó gazdi – aki soha nem tűnik fel a képeken, és jóformán semmit nem tudunk róla – pont erre játszik, és szándékosan építgeti ennyire lekesen Nala celebkarrierjét? Ki tudja? Mindenesetre érdemes résen lennünk!

Folytatjuk!
Kövessétek az Éva magazint is az Instagramon: @evamagazin!