Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A modernizáció minden területet érint és a fogyasztói visszajelzések alapján történik.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók.

A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A vállalat az idei évben - részben a vásárlói igényekre válaszolva - olyan átalakításokba kezdett, melyek által letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók. A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

2019, a teljes megújulás éve

A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik.
– nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics.
– említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

A televíziós csatornákon április 16-tól futó, új Euronics reklámfilm elsőként bemutatva az alábbi linken tekinthető meg:

Tovább olvasok
A szülői értekezlet valójában egy háromórás kabaré

Valahogy nagyon hamar eljött megint az idő, amikor nekünk, szülőknek is be kell ülni az iskolapadba kornyadozni... Ilyenkor csak úgy záporoznak a poénok – még ha nem is mindig annak szánták őket.

A kor csak illúzió – szívdöglesztő férfi modellek 40 felett

Egyeseknek igenis jót tesznek az eltelt évek. Amíg sok esetben a saját stílus megtalálására is hosszú éveket kell várniuk, úgy az érettség, a sárm is bizonyos kor felett érkezik meg igazán a férfiak életébe.

„Még 12 évünk van megmenteni a Földet” – mi ez az Extinction Rebellion és miért kelti itt a pánikot?

Mi a radikálisabb, egy partra sodródott bálnatetem a gyomrában harminc kiló műanyag hulladékkal vagy egy csapat aktivista, aki halottnak tetteti magát a köztereken? Az Extinction Rebellion ennél fontosabb kérdésekre is választ kínál, illetve követel.

Napi horoszkóp szeptember 19.: a Bikák az álmaikat igyekeznek megvalósítani, az Oroszlánok új lehetőség előtt állnak

Mára is izgalmas üzeneteket tartogatnak a csillagok, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópod!

Tervezzünk telefontokot ajándékkal!

Ha egyedi tok tervezésére adjuk a fejünket, akkor alaposan nézzünk körül, mert nem mindig az a jó, ami a legolcsóbb. Egy igazán megbízható webáruház a legtöbb esetben rendelkezik referenciával, ahol a már elkészült munkáikat vehetjük szemügyre.

Hogyan észlelhető a túlterheltség?

Gyermekek esetén fontos, hogy a túlterheltség jeleit időben észrevegye a szülő. Szerencsére napjainkban sok gyermek sportol rendszeresen, sajnos azonban néha a komoly, feszített edzéstempó túlterheltséget okoz.

Hogyan növeljük ingatlanunk értékét modern világítás megoldással?

Egy ingatlan piaci értéke folyton változik. Rajtunk kívülálló okok is befolyásolják, úgymint elhelyezkedés vagy a környék változása. Ám az érték növekedését vagy csökkenését befolyásoló tényezők legtöbbje az ingatlanban lakókon múlik.

A leghíresebb UNICEF-nagykövetek

A hírnevet és a pénzt jó dolgokra is lehet használni. Így tesznek a következő sztárok is, akik az Unicef jószolgálati nagyköveteiként segítenek a világ rászoruló gyermekeinek.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Nem kell választanod! Két kedvenc magazinodat most egy áráért kapod meg. Fél év (5 lapszám) Éva + ajándék fél év (5 lapszám) InStyle 7950 Ft helyett 3180 Ft

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem