Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A modernizáció minden területet érint és a fogyasztói visszajelzések alapján történik.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók.

A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A vállalat az idei évben - részben a vásárlói igényekre válaszolva - olyan átalakításokba kezdett, melyek által letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók. A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

2019, a teljes megújulás éve

A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik.
– nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics.
– említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

A televíziós csatornákon április 16-tól futó, új Euronics reklámfilm elsőként bemutatva az alábbi linken tekinthető meg:

Tovább olvasok
Napi horoszkóp július 19.: a Bakok bizonyítani szeretnének valakinek, a Halak váratlan ajánlatot kapnak

A hét utolsó munkanapján is érdemes néhány percet szánnod a horoszkópodra, hisz a csillagok ismét üzentek!

Jégre tett húsok: mi, meddig tartható biztonságosan?

Sokszor nehéz kiszámolni mennyi húsra lesz szükség a vasárnapi ebéd vagy egy grillvacsora elkészítéséhez, így a felesleg gyakran a mélyhűtőben landol. Csakhogy ott sem tárolható örökké.

Neked mi a titkos guilty pleasure-öd? Teszteld magad

Az üzenőfalad? A shoppingolás? Vagy a valóságshow-k a tévében? Most kiderül, mi az a titkos szenvedélyed, amit akárkinek azért nem vallanál be.

Lécci lécci ne csak azért eddz és diétázz, hogy jól nézz ki

Edzeni akarsz? Nincs abban semmi rossz, sőt! Egészségesen élnél? Hajrá! De kérdezd meg magadtól: miért eszed azt a salátát egész pontosan? Azért, hogy dögösen nézz ki vagy azért, hogy jobban érzed magad? Ez a cikk az utóbbi célért kardoskodik a kettő közül.

Mi köze a strandnak a swinger klubhoz?

Akárhogy is: nyáron kirakatba kerülünk. És ha szabadságra megyünk, megkísért a szabadosság is.

Hizlal az alvás előtti képernyőzés. Itt a bizonyíték

Mindannyiunkkal előfordul, hogy elalszunk a tévé előtt vagy az ágyban nyomkodjuk a telefont, de aki fogyni szeretne, annak sajnos le kell szoknia róla.

Napi horoszkóp július 18.: a Bikák vitás kérdésben foglalnak állást, az Ikrek a függetlenségükért harcolnak

Mára is izgalmas üzeneteket küldtek a csillagok, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópod!

Home made zabpelyhes kencék, a száraz bőr megmentői

Igen, csupa rost, a 21. század szuperélelmiszere, minden reggelibe vagy desszertbe mehet belőle egy kicsi, de most koncentráljunk arra, hogy a száraz, viszkető bőr ellen ez az egyik legjobb nyugtató csodafegyver.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Vesd bele magad a nyárba és fizess elő 40% kedvezménnyel 1185 Ft-ért!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem