Borítókép: Út a sikeres maszturbáláshoz Forrás: Getty images

Út a sikeres maszturbáláshoz

Bár a mai világban gyakorlatilag a csótányírót is szexuális utalással és vizuális megjelenítéssel adják el, fel lehet fedezni némi kettősséget azzal kapcsolatban, hogy mennyire tabunak van kezelve a szex. Ha pedig az önkielégítésről van szó teljes a hallgatás és elpirulás. Pedig sokkal több és hasznosabb hozománya van az önmagukra szánt lopott kapcsolódásoknak, mint azt eddig gondoltuk.

A legfrissebb kutatásokban bebizonyították, hogy akik rendszeresen végeznek önkielégítést, azoknak sokkal magabiztosabb a szexuális viselkedésük, mind parterük irányába, mind pedig kommunikációs szinten. Egyértelműen és bátran meg tudják mondani mit és hogyan szeretnek, hiszen tisztában vannak azzal, hogy mik a preferenciáik, ismerik a saját testüket.

Szóval elsőre furcsának hangozhat a kijelentés, de

“Ha jó szeretnél lenni az ágyban, kezdj el maszturbálni”

mondja a Kama Lab, akik a maszturbálás hosszútávú hatásairól készítettek tanulmányt. Szerintük, ha valaki rendszeresen gyakorolja az önszeretetet, akkor kiváló szerető válik belőle, aki figyelmesen és magabiztosan tudja partnerét is kielégíteni. Számos esetben figyeltek meg gyakorlott maszturbáló emberek körében meghosszabbodott orgazmusról, de a szexuális magabiztosság és újdonságok kipróbálására vonatkozó nyitottság is nőtt a vizsgált személyek körében.

Fiatal korunktól arra vagyunk nevelve, hogy a maszturbálás szégyenteljes cselekedet. És sajnos ez a nézet teljesen rányomja a bélyegét az emberek szexuális életére. Abban az esetben, ha nem esztelen dörzsölgetés és rángatás, üres semmitmondó pornófilm előtt történik a maszturbálás, hanem egy odafigyelő, türelmes felfedezésről van szó, akkor az önkielégítéssel járó szégyenérzet is tovafoszlik, mondja a tanulmány.

A maszturbálás 3 előnye:

Szabályozza az idegrendszerünket és segít a mentális jóllétünkben, kiváltképp, mert a betegségek 90%-át stressz okozza. A maszturbálásnak stresszlevezető hatása is van. Növeli a magabiztosságot és szabályozza az érzelmeinket, azáltal, hogy önkielégítés közben oxytocint és dopamint termel a szervezet. Az előbbi a bizalomért és kötődésért is fele, az utóbi pedig a jutalmazásért és az élvezetért. Segít érzelmeink felszabadításában azáltal, hogy trigeleri azokat. Sok esetben sikításról, sírásról és nevetésről számoltak be egy-egy önszeretettel eltöltött idő után.

A tanulmányban a következő tippeket adták annak érdekében, hogy kihozd a maximumot a maszturbálásodból:

Idő és tér: Engedd meg magadnak az önkielégítést és adj időt magadnak a tested és vágyaid felfedezésére. Engedd el az elvárásaid, ne az orgazmus legyen a cél hanem maradj a jelenben és add meg magadnak, amire igazán vágysz. Segíthetnek ilyen mondatok megfogalmazása: “Ezt az időt, most arra fogom szánni, hogy élvezzem a gyönyörű testemet, hogy megéljek minden pillanatot és, hogy minden érkező érzetnek és élvezetnek utat engedjek.”

Játékok és pornó: Bármilyen kiegészítőt használhatsz, amit felkelti az érdeklődésedet, ameddig egészséges mértékben veszik ki a részüket az életedből. Amikor pornót választasz, olyat válassz, ami nézése közben 100% jól érzed Magad. Fontos, hogy a játékszered a teljes testeden használd, hogy kapcsolódni tudj hozzá és próbáld meg a csípődet mozgatni ne a játékszered, de az is izgalmas lehet, ha kikapcsolod és saját kezeddel mozgatod azt.

Új örület az edging: Az edging a szexuálitásnak egy olyan irányzata, akik azt gyakorolják, hogy az orgazmus kapujában abbahagyják a stimulálást, annak érdekében, hogy minél grandiózusabb örömben legyen részük. Ennek a gyakorlása bizonyítottan tudatosabbá teszik az elme és a test kapcsolatát.

Szóval ne szégyelld szeretni Magad és időt adni Magadnak arra, hogy felfedezd a tested. Az önszeretet kortól és nemtől független izgalmas utazás mindenki számára!

Ha pedig anatómiailag merülnél el még mélyebben a testedben, akkor itt van pár póz, amivel a G pontod közelébe kerülhetsz könnyedén: