A Szeretest projekt legújabb kampánya a Kortalan szépség, az 50+ korosztály értékeire és szépségére hívja fel a figyelmet
Azért, mert ez van belénk súlykolva.
A Szeretest lányok - nem titok, hogy én is része vagyok -, szóval mi a Szeretest lányok úgy gondoltuk, hogy itt az idő, hogy az 50+-os korosztály ne csak fájdalom csillapító és inkontinencia betét reklámban jelenjen meg a különböző médiumokban, hanem bizony lássuk ezeket a nőket különböző platformokon úgy, ahogy vannak. GYÖNYÖRŰEN!
Mert bizony szépek és erősek, és nagyon nagyon sok mindent tudnának tanítani a fiatalabb generáció számára.
Amikor kiírtuk a felhívást ősszel, és váruk a jelentkezőket, kicsit izgultunk, hogy hogyan fogjuk elérni ezt a korosztályt, mert mi leginkább az Instagram oldalunkon vagyunk aktívak, ott építettünk ki egy aktív közösséget. Szerencsére számos követőnk szólt anyukájának, nagymamájának. Nagyon sok levelet kaptunk és nem egyszer elsírtuk magunkat olvasás közben.
A válogatás során igyekeztünk figyelembe venni a modelleink mondanivalóját. Azt szerettük volna megmutatni, hogy egy 50-60 vagy akár 70 éves női testnek van értéke, van története. A mai világban sokszor csak a férfiaknak van meg az a privilégiuma, hogy megöregedjen. Egy nőnek mindig feszesnek, fiatalosnak, lendületesnek kell maradnia. Hányszor látunk reklámot férfiak számára készített szemránc krémnek? Jóval kevesebbszer.
A modellek történetein túl a Kortalan szépség keretein belül olyan témák lesznek érintve, mint az ageizmus, a menopauza vagy akár az időskori szexuális élet. Azt hiszem állíthatom, mint eddig mindegyik projektünkkel, most is az a célunk, hogy ne legyen tabu ezekről beszélni, és a falak ledöntésével egy elfogadóbb, nyitottabb réteget hozzunk létre, akik nem félnek az öregedéstől, természetesnek veszik az idő múlását és nem tekintenek a 40. születésnapjukra úgy, hogy vége az életüknek.
Nézzétek meg a fotózásról készült werk videót, amit Czukor Zoli készített és kövessétek a kampányainkat instagram oldalunkon.