5 tipp, hogy tényleg azt kapd a fodrásznál, amit akarsz

Borítókép: 5 tipp, hogy tényleg azt kapd a fodrásznál, amit akarsz Forrás: Getty Images
Ha ezeket a szempontokat figyelembe veszed, soha többé nem fogsz csalódottan távozni a fodrászszalonból.

Hányszor ültünk már a fodrász székében indulattól vörös fejjel, az utolsó simításokat szemlélve, elborzadva, kétségbeesve azon, hogyan nézünk ki? Azon filózva, hogy szóvá tegyük vagy sem, hogy mi bizony nem ezt kértük? Hányszor hívtuk fel őrjöngve a barátnőnket a szalonból kilépve azzal, hogy mennyire elcseszték a hajunkat? Őszintén: nincs nő, akinek ne lenne hasonló tapasztalata, akivel sosem fordult volna még elő, hogy a színt, a fazont vagy mindkettőt ne rontotta volna el a fodrász, hogy aztán hetekig járjunk máshoz helyrehozatni a hibát. Szakmámból kifolyólag sok-sok éve beszélgetek fodrászokkal, és minden alkalmat megragadok, hogy meghallgassam a másik felet – őket – is. Hogy vajon ők mivel magyarázzák, ha a vendég elégedetlenül távozik tőlük, mit tudnak felhozni a saját mentségükre, de ami a legfontosabb: hogyan és hol megy félre a kommunikáció és mit tehet a vendég, hogy a szerencsétlen végkimenetelt elkerülje?

A mondottak alapján öt lényeges szempont rajzolódott ki a számomra – ha ezekre figyelve indulunk el a szalonba, nagy baj nem érhet bennünket!