Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek az egyik legfontosabb márkaértékelési díjra. Az elismerés a fogyasztói elégedettség egyértelmű bizonyítéka.

„Megtiszteltetés, hogy a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján ismét kiérdemeltük a Superbrands-díjat. A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit, a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A vállalat az elmúlt években számos olyan belső design és polcelrendezési újítást hajtott végre, amelynek köszönhetően a vásárlók számára valódi élménnyé vált a vásárlás. A SPAR a minőségi kiszolgálásban érdekelt, figyelemmel kíséri és reagál a változó fogyasztói igényekre. A nemrég átadott üllői SPAR enjoy. convenience üzem révén például megnőtt a kényelmi termékek kínálata és gyártási kapacitása is. Emellett a vállalat folyamatosan szélesíti korszerű, egészségbarát termékválasztékát is, s olyan új szolgáltatásokkal teszi egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere.

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött.

A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program ma már világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése 2018-ban is kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Kép
Tovább olvasok
A 8 legrégebbi videó a YouTube-on

Emlékeztek még azokra az időkre, amikor az IWIW-en és a MySpace-en lógott mindenki Facebook és Insta helyett? Amikor nem Messengert, hanem Msn-t használtunk és olyasmi, mint a Snapchat még nem is létezett? A YouTube-ot alig használta valaki, a pixeles home videók gyűjtőhelye volt. Összegyűjtöttük a 8 legrégebbi YouTube videót, hogy mindenki nosztalgiázhasson egy kicsit…

Divatbemutató díszletek, amikre aztán nem sajnálták a pénzt

A múltkori divatbemutatós gyűjtésem az extrém helyszínválasztásokról szólt. Ez a mostani a pedig a set design-ra fokuszál, a felépített díszletekre, amik túlzás nélkül mestermunkák. Lássuk a legizgalmasabakat!

Benéztünk a ruhaturkáló biznisz kulisszái mögé

– Szia, bocsi. – Hosszú hajú lány cikázik el mellettem nagy adag ruhát cipelve. Egy több száz négyzetméteres, kanyargós pincelabirintusban állok, körülöttem polcok, fogasok, zsákok. „Mintás pamutruha”, „csíkos ingek”, olvasom a feliratokat, alattuk vállfára aggatva sorakoznak a ruhák. Megakad a szemem egyik-másik darabon. De jól néz ki az a málnaszínű, szívesen lecsapnék rá!

Napi horoszkóp szeptember 22.: a Rákok a saját boldogságukért küzdenek, az Oroszlánoknak kockáztatniuk kell a siker érdekében

A hét utolsó napján is érdemes elolvasnod a horoszkópod, hisz fontos üzeneteket rejtenek az egyes csillagjegyek!

A társadalmunk őrült játszmákra épül – állítja grafikáiban egy képzőművész

Ha megkérdeznénk a körülöttünk ülő három embert, mire gondolnak éppen, könnyen kiderülhetne, hogy ugyanarra, csak nem mondják ki. Ilyen és ehhez hasonló jelenségekről készített illusztrációkat egy német képzőművész.

Posztonként akár egymilliót kapnak a legmenőbb influenszerek

Van mit a tejbe aprítaniuk, és nem csak az „arról híres, hogy híres” Kardashian család nőtagjairól van szó.

Egy csípős tojásos falatka most a legmenőbb street food sláger

Az esték lassan legalább olyan csípősek, mint ezek a tojásos lepénykék, így nem árthat egy kis extra forróság. Ha szereted a Jalapeño Popperst, de túl nagy macerának tartod elkészíteni, mutatunk egy egyszerűbb, de legalább olyan ütős harapnivalót.

Elkészült az első ovi, amit egy magyar lakberendező egy pszichológus tanácsai alapján tervezett

Két lakberendező olyan ovikat tervez, melyek a világon bárhol megállnák a helyüket. Interjú.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem