Megnyitott a Giorgio Armani Beauty szépségstandja a MOM Parkban

Borítókép: Megnyitott a Giorgio Armani Beauty szépségstandja a MOM Parkban
Június 4-én hivatalosan is megnyitott a márka harmadik magyarországi standja a MOM Park Douglas Parfümériájában.

Az este során a meghívottak felfedezhették az új design alapján készült szépségstandot, valamint a márka különleges kitelepülését a Douglas Parfüméria előtti területen. Az este moderátora Gianni Annoni volt, aki a L’Oréal Luxus divíziójának ügyvezetőjével, Jean-Guillaume Pollet-val együtt nyitotta meg az eseményt. Az ünnepélyes szalagátvágási ceremónián Tóth Tímea, a Douglas Parfüméria Beszerzési és Marketing osztályának vezetője, valamint a Giorgio Armani márkával szorosan együttműködő Mádai Vivien és Annoni Zita csatlakoztak még hozzájuk. Az este folyamán a vendégek a márka Face Designereinek segítségével megismerkedhettek a márka lenyűgöző smink- és bőrápolási termékeivel, valamint a lenyűgöző Sí női illatcsalád három pillérével: Eau de Parfum, Passione és az újdonság Fiori illatokkal, amelyek egy különleges dekorációval és pódiummal jelentek meg a Douglas Parfüméria előtti területen. A stand design-ja egyedülálló, hazánkban elsőként a MOM Park Giorgio Armani Beauty stand készült el ezzel az egyedülálló külsővel. Az elegancia nem feltétlenül egyenlő a fekete színnel, ahogy sokan gondolnánk. Az új szépségstandnál a bézs és a szenvedélyes piros színek dominálnak. Az új design tökéletesen testesíti meg Giorgio Armani eleganciáról alkotott hitvallását: „Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.“ Ez az elegancia teszi igazán különlegessé a Giorgio Armani márkát, amely a termékeiben is hűen megjelenik. Az új szépségstandon az exkluzív smink- és bőrápolási termékek mellett a márka haute couture illatcsaládja, a Privé is helyet kapott.

Az új szépségstand nyitását a márka egy különleges eseménnyel is összekapcsolta: az este egyúttal a Giorgio Armani RED LIPS WEEK BUDAPEST esemény nyitóestje is volt, mely a márka ikonikus 400-as árnyalatát ünnepli. Azt a különleges árnyalatot, amelyet több mint 90 laboratóriumi kísérlet után alkottak meg; a sárga, a narancs és a kék pigmentek kifinomult egyensúlyaként. Ez a különleges árnyalat ad az arcnak valódi ragyogást és időtlen tündöklést. A 400-as árnyalat az Armani szájsmink gardróbjának minden tagjánál megtalálható, legyen szó selymes szatén, ragyogó vinyl vagy bársonyos matt hatásról.