Tizedik alkalommal is MagyarBrands-díjas lett az Éva magazin!

Borítókép: Tizedik alkalommal is MagyarBrands-díjas lett az Éva magazin!
Béres, Coop, Gyulai, Diego, Naturland, RS Bútor vagy épp Éva magazin - kedvenc magyar fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkáink termékeit, szolgáltatásait sokunk ismeri, használja a mindennapokban. Jelenlétüket természetesnek vesszük, és eszünkbe sem jut, hogy ismert márkáink sikerei mögött mennyi ember mennyi szakmai munkája áll, tervezéstől, a gyártáson át, a kivitelezés irányításáig. A MagyarBrands program egyik küldetése, hogy ezeket az erőfeszítéseket ünnepelje. A kiváló hazai márkák tegnap ünnepi gálaesten vehették át munkájuk elismeréséül a MagyarBrands üvegdíjakat.

A MagyarBrands díjátadó gálaműsoron több mint 70 kiváló hazai márka képviselője vehette át a díjakat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. Zenei csemegeként a legismertebb klasszikus és kortárs magyar költők megzenésített verseit hozta el a Kávészünet zenekar, interaktív kvízjátékon pedig Rigó Jánostól a spanyolnátháig kultúrtörténeti érdekességeket ismerhettek meg a résztvevők. A MagyarBrands eseményt egy különleges, fürtös meggy-pálinka alapú koktélkóstoló zárta.

A kiváló magyar márkáknak járó MagyarBrands díjakat minden évben három alapkategóriában ítélik oda. A MagyarBrands „Innovatív Márka” kategóriájának alapvetése, hogy az a márka lehet sikeres, amely folyamatosan újít meglévő termékein, vagy új fogyasztói igényeket elégít ki, ilyen technológiát vezet be, mindezt a társadalmi hasznosság érdekében. A MagyarBrands 2022-es kiválasztási rendszerében az elérhető pontok mintegy 75 százalékát kellett megszereznie egy indulónak ahhoz, hogy "Innovatív márka" elismerésben részesülhessen. Idén az Innovatív kategória díjait Kőteleky Aywee Creative Group Head és a MagyarBrands zsűritagja adta át.

Az üzleti márkák díj átadásában Kamasz Melinda, a növekedés.hu gazdasági portál főszerkesztője és a MagyarBrands Szakmai bizottságának tagja segédkezett. A díjat átvevő „Kiváló üzleti márkák” kiválóságát mi sem bizonyítja jobban, minthogy az idei évben átlagos megbízhatósági ratingjük 90 % felett volt. Ez a pénzügyi mutató azt értékeli, hogy egy vállalat mennyire stabil pénzügyileg. 70% felett már kifejezetten stabil, megbízható vállalatról beszélhetünk.

A 2022-ben Magyarbrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 70 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt. Az adat alátámasztja azt a piaci jelenséget is, hogy a hazai fogyasztók mintegy kétharmada szerint a termék magyar származása jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint a csomagolás vagy az ár. Dr. Serényi Jánosnak, a MagyarBrands zsűribizottság elnökének közbenjárásával kerültek átadásra a fogyasztói márka díjak, amely kategóriában az Éva magazin is a díjazottak között lehetett, idén immárom tizedik alkalommal.

2018 óta a MagyarBrands Programban kiválóan teljesítő márkák lehetőséget kapnak arra is, hogy Munkáltatói márka kategóriában is megmérettethessék magukat a szakmai bizottság előtt. Online kérdőív kitöltésével pályázathatnak a márkák, amelyet munkavállalói elégedettségi kérdőív is kiegészít.