A SPAR a kötelező akciózás megszüntetése után sem hagyja kedvezmények nélkül a vásárlókat

– mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezető igazgatója.
Heiszler Gabriella szerint a hazai üzletlánc a kormány által korábban bevezetett kötelező akciókat is messze túlteljesítette az elmúlt egy év során, hiszen számos árucikknél az előírtnál jóval nagyobb árkedvezményt biztosított, s termékcsoportonként nem csak egy, hanem több terméket is bevont az akciókba. Ezzel párhuzamosan pedig a SPAR folyamatosan fenntartotta a fogyasztók által már ismert és kedvelt kedvezményeket, kupon- és hűségakciókat, pénztárcabarát megoldásokkal ösztönözve a takarékos bevásárlást.

Jó hír, hogy ezután is folytatódnak a SPAR árcsökkentő akciói: az áruházakban továbbra is elérhető közel 1000 piros árcímkés termék. Ezek körét hetente változtatja a cég, így mindig újabb és újabb árucikkeket tesznek még vonzóbbá. Az INTERSPAR hipermarketekben 1600, a SPAR szupermarketekben pedig 400 sárga címkés, csökkentett árú termék segít a spórolásban, a MY SPAR applikációban elérhető kedvezmények pedig további pénztárcabarát megoldásokat kínálnak.

Heiszler Gabriella hozzátette: a hetente megújuló „Hihetetlen akciók, szuper árak” akció keretében különösen odafigyelnek arra, hogy olyan, alapvetőnek számító élelmiszerek ára is jelentősen alacsonyabb legyen, amelyekből rendszerint sokat vásárolnak a vevők. 2024. augusztus 22. és 28. között például ennek jegyében a vöröshagyma árát 60%-kal csökkentik, de kiszereléstől függően 350-450 forinttal olcsóbb lesz a magyar vásárlók által kedvelt sertéslapocka kilogrammonkénti ára is.
További információk a következő linken érhetőek el: https://www.spar.hu/akcioterv
- "A kamaszlányok fele érzi magát kevésbé szépnek a social media hatására" - Megérkezett a Testkép podcast 3. évada B. Nagy Réka énekesnővel és Fóris Szandra pszichológussal A Testkép harmadik évadának nyitóepizódjában a közösségi média testképre gyakorolt hatásait vizsgáltuk szakértő vendégünkkel,...