A vásárlóknak is a hazai az igazi! - Május 10-éig bárki beszállhat a PENNY és a Magyar Termék különleges nyereményjátékába

Borítókép: A vásárlóknak is a hazai az igazi! - Május 10-éig bárki beszállhat a PENNY és a Magyar Termék különleges nyereményjátékába Forrás: PENNY
A stratégiai együttműködésük 10 éves évfordulóját ünneplő PENNY és Magyar Termék (MT) különleges nyereményjátékkal kedveskedik a vásárlóknak. Közös munkájuk, a hazai termékek fókuszba állítása nagyban hozzájárult a fogyasztói tudatosság növeléséhez. Egy tavalyi kutatás szerint a vásárlók számára fontosak a hazai termékek és ha tehetik ragaszkodnak is hozzájuk. Amennyiben módjuk van rá ezeket választják a külföldi árukkal szemben – minderről Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője adott tájékoztatást.

A május 10-éig futó, „A hazai mindig nyerő!” nyereményjátékról Benedek Eszter elmondta, azért unikális, mert olyan nyereménnyel kedveskednek a heti nyerteseknek, amelyre a magyarországi FMCG-piacon eddig még nem volt példa! Ugyanis a nyertesek a PENNY-ben 15 percig pakolhatnak a kosarukba védjegyes termékeket, és ezeket ajándékba kapják. Bárki bekapcsolódhat a játékba, ehhez a meghirdetett hazai termékekből kettőt kell megvásárolnia, utána pedig a blokk AP kódját feltöltenie a játék oldalán.

Forrás: PENNY

Kazatsay Eszter a PENNY és a magyar termékek szoros kapcsolatát hangsúlyozta: „az áruházláncok közül ma már náluk kapható a legtöbb saját márkás védjegyes termék, számuk jelenleg több mint 500. A mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát hazai beszállítók adják. Mint például a megújult csomagolású Sissy; a „Kedvenc Hentese” vagy az „Itthonról válogatva” termékcsoportjainkba tartozókat”.

Forrás: PENNY

A PENNY és a Magyar Termék együttműködése is hozzájárult, hogy a fogyasztók mind nyitottabbá váltak a hazai termékek iránt. Egy tavaly év végi online, 16 ezer fő bevonásával készített kutatás szerint a megkérdezettek 96%-a fontosnak tartja, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több hazai termék legyen. Az is kiderült, hogy minden második válaszadó áruházi hirdetésekből értesül a Magyar Termék akciókról. A vizsgálat visszaigazolta a korábbi tapasztalatokat is, mely szerint a vásárlók több mint fele hajlandó egy kicsivel többet fizetni a magyar termékekért.

Forrás: PENNY