Ha nem akarsz meghízni a karantén végére: 10 tipp, hogy kordában tartsd az éhségedet

táplálkozás,diéta,karantén
Forrás: Brooke Lark/Unsplash

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

M

Most, hogy a legtöbb ember otthon tölti a napjait, nehezebb lesz betartani az alapvető étkezési szabályokat, főleg úgy, hogy karnyújtásnyira vannak tőlünk az ételek.

A runnersworld.hu cikke.

Megosztok veled pár olyan dolgot, amire ha odafigyelsz, elkerülhető hogy a karantén végére a mérleg nyelve sokkal többet mutasson, mint előtte.

Személyes meggyőződésem, hogy minden a bevásárlásnál kezdődik. Bár most korlátozottak a lehetőségeink, ha a következőkre odafigyelsz máris tettél egy lépés az egészségedért:

  • Vásárolj minél több friss vagy mirelit zöldséget és gyümölcsöt

  • Válassz sovány fehérjeforrásokat: tofut, csirkét, halakat, tejtermékeket, tojást

  • A tésztákon túl egészséges szénhidrátokból is jelentős a választék: quinoa, bulgur, rizs, zabpehely, babfélék, hüvelyesek, édesburgonya

  • Rágcsálnivalónak chips helyett mogyorót, mandulát, kesudiót, napraforgómagot vegyél

  • Szerezz be gyógyteákat, ezzel nem csak az immunrendszeredet támogatod, de a folyadékfogyasztásodat is könnyebben tudod majd tartani
diéta,táplálkozás
forrás: Ella Olsson/Unsplash
  • A reggel induljon egy tápanyagdús reggelivel: legyen benne fehérje, szénhidrát, minimális zsiradék és minél több zöldség. Tökéletes indítás például: 2 tükörtojás, 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér és 2 marék saláta. Ha így indítod a napot, elkerülheted, hogy a nap további részében túledd magad.

  • A kávét próbáld meg reggeli utánra hagyni, mert ha közvetlen ébredést követően iszod, egy hamis telítettségérzéssel becsapod a szervezetedet és kevesebb reggeli fogsz enni.

  • Kerüld az állandó nassolást és két étkezés között, tarts legalább 2,5-3 óra szünetet. Ha megfelelően állítottad össze a főétkezések makróit (fehérje, zsír, szénhidrát) akkor nem érzed majd szükségét annak, hogy folyton rágcsálj valamit.

  • Kerüld a feldolgozott élelmiszereket, mert egyrészt alacsony a tápanyagtartalmunk, másrészt a feldolgozottság által gyorsabban emelik meg a vércukorszintet, ami azt jelenti hogy hamarabb leszel elfogyasztásuk után éhes.

A cikk további részét a linkre kattintva olvashatod.


Miről próbál üzenni neked az, hogy épp mit nassolnál?

Nézd meg a galériánkat>6 kép
Miről próbál üzenni neked az, hogy épp mit nassolnál?
Tovább olvasok
Kép
Miért olyan különlegesek az októberi gyerekek?

A tudománynak erre is megvan a válasza. Egészen pontosan 5 válasza.

Kép
Napi horoszkóp október 21.: a Skorpiók kilépnek a komfortzónájukból, a Vízöntők komoly kihívás előtt állnak

Ma se feledkezz meg a horoszkópodról, hisz izgalmas üzeneteket küldtek ismét a csillagok!

Kép
Sipos Pál tettei nem évülnek el: Visszatérés Epipóba

Kávéztunk tanár barátnőmmel, fecsegtünk mindenféléről, és akkor egyszer csak nekem szegezte a kérdést: Olvastad azt a cikket? Milyen cikket, kérdeztem. Nézett. Nem is tudsz róla? Mindenki erről beszél. Én akkor hallottam életemben először Sipos Pálról.

Kép
Legyen buli a szüret! – Íme, 5 biztos tipp hozzá

A bor összehoz – ezt régóta tudjuk. De az talán sokaknak új információ, hogy magának a borkészítésnek is megvan ez a varázsereje, kezdve rögtön a szürettel. Ahogy egy disznótor vagy egy paintball csata, úgy a szőlő betakarítása is lehet igazi társasági esemény – annyi különbséggel, hogy ez utóbbi biztos nem ér véget naplementével.

Kép
Nyilván téged sem érdekel: az édeshármas kultúrtörténete

A hármas szex az egyik leggyakoribb erotikus fantázia: tízből kilenc felnőtt el-eljátszik a gondolattal. A megvalósításig sokkal kevesebben jutnak el. Mi olyan izgató és nehezen kivitelezhető a hármasban?

Kép
Palya Bea: „Netni vagy nem netni – ez itt a kérdés"

Megzabolázlak, betörlek, mint egy vadlovat – fenyegeti az internetet Palya Bea énekesnő, majd elmeséli, hogy miért nem olyan egyszerű ez.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem