A tökéletes apróhirdetés titkai

Borítókép: A tökéletes apróhirdetés titkai
Hirdess, mint egy profi és add el gyorsan a portékádat!

Egy jó apróhirdetésnek két ismérve van: a jól megfogalmazott szöveg és a jó minőségű fotó. Nem kell profi szövegírónak lenned, hogy olyan apróhirdetést fogalmazz, amely rögtön eladja a terméket – elég ha megfogadod tippjeinket!


Fotó: Pinterest

1. A jó cím mindennél fontosabb!
Az apróhirdetés címe legyen lényegre törő. Nevezd meg benne a hirdetés tárgyát, de ne akarj se költői, se vicces lenni. A cél, hogy eladd a terméket, nem pedig, hogy a kreativitásodat bizonyítsd. Írd azt a címbe: „38-as fekete farmer eladó”, ne pedig azt, hogy: „Ha ebben a nadrágban vagy, megfordulnak utánad a férfiak!”
2. Legyen informatív!

A hirdetés szövege tartalmazza az összes fontos információt a termék korától kezdve a színén át az áráig. Itt egy példa, ha egy ruhadarabtól szeretnél megszabadulni: „Hároméves, kitűnő állapotban lévő fekete női bőrkabát eladó. Térd fölé ér, derékban szűkített fazonú, minden alakon jól mutat. Irányár: 25 000 Ft.”
3. A jó fotó titkai
A hirdetéshez mindenképp mellékelj fotót. Mindenki látni kívánja, mi az, amit megvesz. Fontos, hogy a kép minél inkább hasonlítson az eladó tárgyra, ezért mindig saját magad csináld. Bizalmatlanságot szül, ha a netről letöltött, profi termékfotót használsz. A fényképezőt állítsd a legmagasabb felbontásra, a fotózáshoz pedig válaszd a kora reggelt, amikor a lehető legtöbb a fény. A háttérre fordíts különös figyelmet: senki sem kíváncsi a szárítóról lelógó zoknijaidra, sem pedig rád, a fejedben hajcsavarókkal, ezért a tükröződő felületekre is figyelj oda. Célszerű több szögből lefotózni a portékát, ezzel is a bizalmat építed a leendő vevőben. Ha ruhát adsz el, jobb, ha megkérsz valakit, hogy vegye fel – jobban mutat, mint ha vállfán lógna.

Szeretnéd eladni az autódat? A biztos sikerért és további szuper tippekért lapozd fel az Éva magazin Kalauzát a január-februári számunkban!

Köszönet a tippekért az aprod.hu-nak!