Így keresett 10 millió dollárt otthonról egy családanya

Borítókép: Így keresett 10 millió dollárt otthonról egy családanya Forrás: Crocs inc.
Hiába, Amerika még mindig a lehetőségek hazája!

Az ötlet a három gyermekes Colorado-i kreatív családanyától, Sheri Schmelzer-től született 2005 nyarán. Egy nap két lánya és kisfia Crocs papucsait feldíszítette mindenféle apró dísszel, amiket otthon talált és a gyerekeknek tetszett. Így először például gombokkal, gyöngyökkel, csillogó kisvirágokkal vagy gyurmából formált alakzatokkal. A gyerekek a feldíszített Crocs papucsokban jártak az iskolába, ahol rögtön nagy sikert aratott az egyedi és kreatív megoldás. A kis díszeket Sheri a saját beceneve után elnevezte Jibbitz-nek, ami csacsogó jellemére utal. Hamarosan a rokonok, barátok, szomszédok is elkezdtek Sheri-től Jibbitz-eket rendelni. A Crocs 2006-ban felfedezte az addigra igen sikeresen működő családi vállalkozást és 10 millió dollárért megvásárolta az ötletet.

Forrás: Crocs inc.

Mára már a fél világon tombol a Jibbitz őrület. Több száz féle Jibbitz-cel varázsolhatják teljesen egyedivé papucsaikat az emberek. A személyre szabott Jibbitz kombinációkkal kifejezhetik önmagukat, üzenhetnek a világnak. Ezért is lett a Jibbitz kampány szlogenje a „MUTASD MEG HOGY KI VAGY!”.

Forrás: Crocs inc.

A tranzitshop.hu oldalán kedvezményes áron juthatsz hozzá a különleges Jibbitz-ekhez.