Borítókép: 5 mindful gyakorlat, amit könnyen elvégezhetsz otthon is Forrás: Unsplash/Callum Shaw

5 mindful gyakorlat, amit könnyen elvégezhetsz otthon is

Ez már sokaknak a sokadik karantén. Próbáld ki valamelyik gyakorlatot, hogy egy kis belső békére lelj otthon!

Nyakunkon a COVID sokadik hulláma. Én már nem is tartom számon. Sokaknál újra home office, s a home school és még a „homeovi” is becsatlakozott a sorba. Igaz, már nem ismeretlen a helyzet, mert lassan egy éve benne vagyunk – de ez nem jelenti azt, hogy mesterei lettünk az otthoni lét effajta menedzselésének.

Amit megtanultam a tavalyi lezárások alatt, hogy kiemelten fontos (mindenki szempontjából), hogy én rendben legyek. Fel legyek töltve testileg, lelkileg és mentálisan is. Az egyik legjobb erre a meditáció, de valljuk be, hogy anyaként, vállalkozóként, feleségként semmi időnk nincs leülni csendben (!!!) meditálni.

Viszont a legcsodálatosabb a meditációban, hogy nem kell se csendben – se egyedül csinálni. Pontosabban szuperül lehet alkalmazni bármilyen repetitív tevékenység közben. Nekem ezek váltak a be leginkább, próbáld ki, hátha neked is segíteni fog.

A mindful gyakorlatok célja, hogy segítsenek a jelenben maradnunk, s így tudatosan megélhetjük életünk pillanatait. Bízom benne, hogy az öt gyakorlat valamelyike számotokra is beválik.