Folyamatos fogyás, állandó jóllakottság: 1600 kalóriás diéta 7 napos mintaétrenddel

diéta Forrás: gettyimages
A fogyás, a diéta visszatérő téma, főleg a nyári időszak beköszöntével.

Szinte mindenki egy emberként akar modell alakot és feszes idomokat, ám a genetika, na és persze az életmód sokat tud a latba nyomni, ha komolyak a szándékaink. Amit fontos a fejünkbe verni, hogy a fogyás nem a fogyókúráról szól. Olyan életmód kialakítását jelenti, amely magába foglalja az egészséges, fenntartható táplálkozási mintákat, a rendszeres fizikai aktivitást és a stresszkezelést – például az elegendő minőségű alvást.

Számos tanulmány támasztotta már alá, hogy a fokozatos diétát követők jobban és nagyobb valószínűséggel képesek megtartani elért súlyukat, mint azok, akik villámdiétákat követnek. Az egészséges fogyás elősegítése érdekében a napi 1600 kalóriát érdemes beállítani, ezzel ugyanis beindítjuk az anyagcserét, a testet pedig súlyvesztésre ösztönözzük.

Ez a 7 napos mintaétrend azonban csak egy kis útmutató. Hallgass a testedre, és kövesd az éhség és teltség jelzéseit, hiszen te ismered a legjobban a testedet!

Lássuk, mely fogásokat és hogyan kell fogyasztani, ha karcsúbbak szeretnénk lenni!