nyújtás, hajlékonyság, Forrás: Unsplash/Okszana Taran

Ételek, amik segítenek, hogy sokkal rugalmasabb, hajlékonyabb legyél

Úgy érzed, van hova fejlődni a hajlékonyság terén? A sok edzés és kevés nyújtás igazi gyilkos kombó - de nagyon sok múlik ám a táplálkozásodon! A Runner's World cikke.

Jó lenne kevés munkával alapvetően hajlékonynak lenni és örökké annak maradni, de ez kevés embernek jön össze. A hajlékonyság függ a genetikától, az ízületek mobilitásától, az izmok és a csontok állapotától, de befolyásolják a korábbi sérülések, a napszak és a hőmérséklet is.

Azon túl, hogy a futóedzések után NEM csalod el a nyújtást, rendszeresen hengerezel, beiktatsz csakis nyújtó edzéseket, van még egy dolog, ami sokat számít a hajlékonyságban: ez pedig az életmód.

Jelentem, amióta nem eszem húst (1 éve), még a rendszeres futás és konditermi erősítő edzés sem rontott a hajlékonyságomon - nálam a hús mellőzése igen hasznosnak bizonyul a test számára. De nem csak a hús kihagyása számít ám: a következő ételek és italok sokkal gyakoribb fogyasztása tényleg segít, hogy rugalmasabb legyél!

Fuss gyorsan. Egyél lassan.

Fuss gyorsan. Egyél lassan.

Ne maradj le a Fuss Gyorsan. Egyél Lassan. című könyvről, rendeld meg még ma saját magadnak vagy ajándékként, hiszen minden futó könyvtárában alapkellék!

 

 

 

3995 Ft

4995 Ft