C&A – Mindenkinek szól
Ismered a C&A történetét?
A C&A idén 181 éves, de a textilekkel kapcsolatos gyökerei még ennél is régebbre, egészen az 1600-as évekig nyúlnak vissza. A lennel és pamuttal foglalkozó vállalatot, az édesapjuktól kapott kölcsönből a hollandiai Sneekben alapította 1841-ben az akkor még csak a húszas éveiben járó testvérpár, Clemens és August Brenninkmeijer. Ez volt a C&A születésének pillanata.
Később, a varrógép feltalálásával megkezdődött a konfekció ruhák gyártása is és a több méretben elérhető ruhadarabok hihetetlenül népszerűvé váltak a vásárlók körében. Ezen a ponton Clemens és August átadta a stafétabotot a következő generációnak, és a C&A a XIX. században egy egész iparágat forradalmasított azáltal, hogy konfekcióruházatra specializálódott és megfizethető divatot kínált.
Az első nemzetközi bővítés 1911-ben történt meg: a vállalat Berlinben, az Alexanderplazton nyitott üzletet, majd a következő évtizedekben 20 európai országban – 1575 új üzlettel- és Amerikában (Brazíliában és Mexikóban), illetve Ázsiában (Kína) terjeszkedett tovább. Magyarországon 2002-ben, a budapesti Árkádban nyitotta meg kapuit.
#Wearethechange
„Hordjunk csupa új és gyönyörű holmit, amelyben ott a régi vagy az újrahasznosított. Ideje, hogy a fenntartható divat legyen az új mérce.”- hangzik a C&A hitvallása.
„Ez nemcsak annyit takar, hogy igyekszünk több fenntartható terméket készíteni, hogy fejlesztéseket végzünk, vagy szívünkön viseljük a környezet védelmét, az alkalmazottaink és az ellátási láncban dolgozó munkavállalók sorsát. Ennél többről van szó. Megteszünk mindent, hogy vállalatszerte és az egész ellátási láncunkban csökkentsük működésünk negatív hatásait.”
A C&A tökéletes választás mindazoknak, akik élvezik az életet, optimistán tekintenek a jövőbe, önálló személyiségek, modern szemléletűek, sokszínűek, fontosak számukra az emberi kapcsolatok, az értékekből merítenek ihletet, és mindeközben a fenntarthatóság eszméjéhez is hűek lehetnek.
„Amikor azt mondjuk, hogy „ruhák, amelyek tükrözik a változást", ezt mind beleértjük. Hogy szeretnénk jobbá tenni a jelent, de legfőképpen a holnapot.”
Mit jelent a fenntarthatóság, amikor a C&A termékei mellett teszed le a voksodat?
- Újrahasznosított anyagokból készült termékeket
- Víztakarékos gyártással készült ruhákat
- Biztonságos festékanyagokat és vegyszereket a gyártás során
- Még fenntarthatóbb textíliákból készült árukat
- Minősített, 100% biopamutból készült termékeket
De a sort még tovább tudnánk folytatni mindazzal, ami ezeknek a termékeknek az előállítása mögött van. Mert az igazi fenntarthatóság ezekben a munkafolyamatokban van, ám ezekből mi, akik leemelünk egy-egy tetszetős darabot a vállfáról, talán csak akkor érzékelünk valamit, amikor megnézzük, miből és hogyan készült.
"You Do You & We Do The Fashion"
„Te magadat adod, mi pedig a divatot” új márkakampányával a C&A idén szeptemberben elindította azon törekvését, hogy olyan európai fogyasztóközpontú divatmárkává váljon, ahol a fogyasztóknak nem kell kompromisszumokat kötniük a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között.
S hogy hogyan értelmezi Laudon Andi divatblogger, influenszer a C&A új márkakampányának jelszavát? Nézd csak ezt a 4 trendi outfitet! Neked melyik a kedvenced?
A C&A 6 országra kiterjedő kutatásából kiderült, hogy a fogyasztók olyan márkát részesítenek előnyben, amely egyesíti a megfizethetőséget, a fenntarthatóságot, a minőséget és a stílust. A C&A mostantól ezekre az igényekre reagálva kiváló ár-érték arányú kollekciókat kínál, hogy a fogyasztók jól érezzék magukat a bőrükben és megfeleljenek az életstílusuknak.
Kiss Barbara immár 2 és fél éve működik együtt a C&A-val. Hálás azért, hogy olyan ruhákat viselhet, amelyek a fenntartható, környezettudatos divat jegyében születtek.
Nézd meg, az új kollekcióból melyek a kedvenc darabjai és ő hogyan viseli, kombinálja azokat!
"Az elmúlt években döntő lépéseket tettünk előre a modern divatmárkává válás útján. A gyorsan változó világban mi szeretnénk az a megbízható márka lenni, ahol a fogyasztóknak nem kell kompromisszumot kötniük a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között" - mondta Maik Kleinschmidt, a C&A Europe marketingvezetője.
Ez hatalmas növekedési potenciált kínál a már meglévő vásárlókon túl, olyan új fogyasztói csoportokat szólítva meg, akik korlátozott anyagi javakkal rendelkeznek, de ettől függetlenül modern és időtálló divatra vágynak.
A sok új darab között könnyű elveszni, Goike Nóra is össze állított néhány szettet a C&A új kollekciójából, hogy segítsen nekünk a problémás őszi/téli időszakban divatosnak maradni.