
Megtalálni a tökéletes céges ajándékot könnyebb, mint gondolnád!
Az ügyfelek kedvencévé válni
Manapság igencsak elterjedtek a reklámajándékok, hiszen könnyedén tereli még pozitívabb vizekre az ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolatot. Van azonban ajándék és ajándék között is különbség! Az ember egy átlag, unalmas színű tárgynak sokkal kevésbé örül, mint egy különleges külsejű, egyébként a mindennapok során kivételesen hasznos meglepetésnek. Egy csipetnyi kreativitással könnyedén ki lehet ütni az ügyfelek szívéből a konkurens cégeket.
Na és mi van a dolgozókkal?
Nem csupán a hűséges és leendő ügyfeleket kell megajándékozni. A cégének keményen dolgozó munkatársak is megérdemelnek néha napján egy apró figyelmességet.
Az ő megajándékozásuk két pozitív következménnyel is jár: egyrészt hála az odafigyelésnek, sokkal nagyobb kedvvel hozzák majd a maximumot akár napról napra, másrészt pedig, ha maguknál tartják a hasznos meglepetést a cég logójával, az automatikusan hatalmas reklámot jelent a vállalkozásunknak. Egy kreatívan megtervezett, gondosan kitalált reklámajándék, méghozzá egy olyan darab, amelyet nem csupán egyszer lehet használni, ráadásul rendszeresen szükség is van akár rá, szuper lehet.
Hogy mi lehet ilyen? Egy termosz, egy kulacs, egy pendrive vagy akár egy power bank. Ezek mind olyan tárgyak, amelyeket nem csupán a munkahelyén vesz elő az ember. Pontosan ebben rejlik a meglepetés tökéletessége. Ráadásul mikor munkatársa előveszi majd az adott tárgyat, mindig hálásan mosolyogva fogja használni.
Némi odafigyelés, és időről-időre egy apró figyelmesség akár sokszorosára növelheti a dolgozók motiváltságát, hiszen mindenki nagyobb kedvvel adja bele minden energiáját egy feladat teljesítésébe, tudván, hogy megbecsülve van ott, ahol van. Egy apró ajándék ugyanis erre is képes. Könnyen és gyorsan befolyásolja a cég és a dolgozók vagy a cég és az ügyfelek közötti kapcsolatot.

Egyszerűen, pillanatok alatt is meg lehet akár triplázni az ügyfelek számát!
Van egy olyan módszer, ami csak pozitívumokkal jár az ügyfélkör bővítése szempontjából. Ez egy borzasztóan egyszerű, mégis nagyszerű eszköz, amelyet bármely cég felhasználhat. Hogy mi lenne az? Nem más, mint egy lehetőleg családosan látogatható rendezvény. Egy ilyen esemény könnyedén vonz új ügyfeleket a céghez, ráadásul, ha az eltöltött idő alatt nem csupán emlékekkel, programokkal, de néhány apró meglepetéssel is gazdagodnak a résztvevők, az bizony egészen nagy ugrást is eredményezhet a hűséges ügyfelek számában.
Mi van akkor, ha belevág a meglepetések külsejének megtervezésébe és elakad? Erre az esetre csupán egy ötletünk van: írjon az 1001 Reklámajándéknak egy emailt, csapatuk örömmel áll rendelkezésére akár a kezdetektől.