A SPAR közössége megdobbantotta az ország szívét!

A SPAR közössége megdobbantotta az ország szívét!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A SPAR Magyarország évek óta elkötelezett híve a minőségi és aktív életnek, melyet idén nyáron nem csak termékeivel, de egy országra szóló aktivitással is erősített.

Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a SPAR követőit, hogy porolják le a hátizsákot és induljanak felfedezni Magyarország csodás nevezetességeit. A kampány nem titkolt célja és egyben üzenete is az volt, hogy úgy tegyünk a minőségi életért és magunkért, hogy közben élményeket gyűjtünk!

A kampányban a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül 16-ot, melyeken a látogatóknak alkalma volt bejelentkezni, csupán egy selfie feltöltésével. Ha egy helyszínre meghatározott számú képfeltöltés érkezett, akkor az adott helyszín aktívvá vált a térképen. És itt jött a csavar! Ugyanis az összes helyszín aktiválódásakor a pontok összekötve egy szív alakot rajzoltak ki! Így valódi közösségi összefogás kellett ahhoz, hogy megdobbanjon az ország szíve!

A SPAR még egy dologban számított a közösség erejére: a kampány elején azt a vállalást tette, hogy ha legalább 1.000 kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 Ft-ot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

Kép

A SPAR a kampányt augusztus 8-án indította útnak, és már az első hétvégén összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség! A csúcspontját azonban augusztus 20-ára érte el, hiszen ekkorra vált aktívvá minden város, ekkorra dobbant meg az Ország Szíve.

A kampányt számos elem támogatta: TV- és rádióreklám, óriásplakátok és citylight poszterek, sajtómegjelenések, online hirdetések, social media kampány, helyszíni hostess promóció és bolti kommunikáció. A SPAR influencerekkel is együttműködött, akik szintén a nyakukba vették az országot, és még Ördög Nóri is hozzájárult a szív megdobbanásához!

A kampány sikerét az összesen több mint 3.500 feltöltött kép is jól mutatja. A 16 helyszín közül a legnépszerűbbek Lillafüred és Gyula voltak, ahová mintegy 860 db kép érkezett a kampány 13 napja alatt.

A kampány a SPAR által is képviselt életmód program része és annak erősítése volt, így elsődlegesen nem a nyereményekről szólt. Azonban a SPAR szereti meghálálni a közösségi összefogást, így az aktivitás értékes nyereményekkel is kiegészült!

Tovább olvasok
A 8 legrégebbi videó a YouTube-on

Emlékeztek még azokra az időkre, amikor az IWIW-en és a MySpace-en lógott mindenki Facebook és Insta helyett? Amikor nem Messengert, hanem Msn-t használtunk és olyasmi, mint a Snapchat még nem is létezett? A YouTube-ot alig használta valaki, a pixeles home videók gyűjtőhelye volt. Összegyűjtöttük a 8 legrégebbi YouTube videót, hogy mindenki nosztalgiázhasson egy kicsit…

Divatbemutató díszletek, amikre aztán nem sajnálták a pénzt

A múltkori divatbemutatós gyűjtésem az extrém helyszínválasztásokról szólt. Ez a mostani a pedig a set design-ra fokuszál, a felépített díszletekre, amik túlzás nélkül mestermunkák. Lássuk a legizgalmasabakat!

Benéztünk a ruhaturkáló biznisz kulisszái mögé

– Szia, bocsi. – Hosszú hajú lány cikázik el mellettem nagy adag ruhát cipelve. Egy több száz négyzetméteres, kanyargós pincelabirintusban állok, körülöttem polcok, fogasok, zsákok. „Mintás pamutruha”, „csíkos ingek”, olvasom a feliratokat, alattuk vállfára aggatva sorakoznak a ruhák. Megakad a szemem egyik-másik darabon. De jól néz ki az a málnaszínű, szívesen lecsapnék rá!

Napi horoszkóp szeptember 22.: a Rákok a saját boldogságukért küzdenek, az Oroszlánoknak kockáztatniuk kell a siker érdekében

A hét utolsó napján is érdemes elolvasnod a horoszkópod, hisz fontos üzeneteket rejtenek az egyes csillagjegyek!

A társadalmunk őrült játszmákra épül – állítja grafikáiban egy képzőművész

Ha megkérdeznénk a körülöttünk ülő három embert, mire gondolnak éppen, könnyen kiderülhetne, hogy ugyanarra, csak nem mondják ki. Ilyen és ehhez hasonló jelenségekről készített illusztrációkat egy német képzőművész.

Posztonként akár egymilliót kapnak a legmenőbb influenszerek

Van mit a tejbe aprítaniuk, és nem csak az „arról híres, hogy híres” Kardashian család nőtagjairól van szó.

Egy csípős tojásos falatka most a legmenőbb street food sláger

Az esték lassan legalább olyan csípősek, mint ezek a tojásos lepénykék, így nem árthat egy kis extra forróság. Ha szereted a Jalapeño Popperst, de túl nagy macerának tartod elkészíteni, mutatunk egy egyszerűbb, de legalább olyan ütős harapnivalót.

Elkészült az első ovi, amit egy magyar lakberendező egy pszichológus tanácsai alapján tervezett

Két lakberendező olyan ovikat tervez, melyek a világon bárhol megállnák a helyüket. Interjú.

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem