Ezért végzik mindig a nők a házimunkát
Hazajön a fiatal anya a munkából, odateszi főni a vacsorát, elpakolja a játékokat a gyerek után, a tévé előtt laptopozó férj kezébe nyomja a teát, közben a másik kezével bekapcsolja a saját laptopját és még mindig üzleti ügyekben telefonál... Ismerős?
Az Ariel indiai közönségnek készült reklámfilmjében mindezt az anya édesapja szemszögéből nézhetjük végig. Az ősz bácsi megrendülten nézi, ahogy a lánya, aki gyerekkorában még a babaházával játszott, most egy igazi otthont irányít, teljesen egyedül, miközben dolgozik is.
„Sajnálom, hogy sosem akadályoztam meg, hogy a babaházaddal játssz, hogy sosem mondtam neked, hogy ez nem egyedül a te dolgod, hanem a férjedé is. De hogy is mondhattam volna, amikor én sem segítettem soha az édesanyádnak? Bizonyára a férjednek se mondta senki. Bocsánatot kérek tőled a férjed apja nevében és a világ összes apja nevében, aki rossz példát mutatott.”
Egy későbbi snittben láthatjuk, hogy az apa a fenti levelet valóban meg is írta a lányának. Közben az apa hazamegy és elkezdi valóra váltani elhatározását, miszerint mostantól ő is segít a (teljesen ledöbbent)feleségének, mivelhogy„sohasem késő”.
A mosóporreklám a #ShareTheLoad (oszd meg a terhet) hashtaggel igyekszik felhívni nők és férfiak figyelmét arra, hogy a megosztott házimunkával mindenki nyer.
Nézzétek meg a videót!