„Ne a borító alapján ítélj!”

Borítókép: „Ne a borító alapján ítélj!” Forrás: Bookr / Facebook
Rendhagyó marketingötlet a könyvek és az olvasás népszerűsítésére. Te hogyan választasz könyvet? Szavazz!

Számos könyv kínálta magát csábítóan most hétvégén a Millenáris Parkban megrendezett 22. Budapesti Könyvfesztiválon. Az egyik standon lettem figyelmes a „lemeztelenített” és „egyen-csomagolópapírba” burkolt, zsinórral átkötött, titokzatos kötetekre.

Az ötlet nagyon izgalmasnak tűnt. Látszott, hogy valaki jól kitalálta.

Tetszett a bátorság, ahogy a könyvekhez nyúltak, a koncepció és a megvalósítás is. Mégsem vettem egyetlen kötetet sem a kezembe, csak fotóztam. Végül rájöttem, hogy bármennyire is értékelem az ötlet egyediségét, nekem valami nagyon hiányzik.

Méghozzá nem is feltétlenül a borító, hanem hogy belelapozhassak és beleolvashassak a könyvbe.

Te hogyan választasz könyvet? Szavazz!

A borítója alapjánSzavazógép(1)
A fülszövege alapjánSzavazógép(2)
BelelapozokSzavazógép(3)
A barátaim ajánlása alapjánSzavazógép(4)
A sajtóban olvasható kritikák alapjánSzavazógép(5)