Social Travel Summit Lipcsében!

Social Travel Summit Lipcsében!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A Német Turisztikai Hivatal a konferenciát az iambassador blogger- és médiahálózat az Utazási bloggerek kollektívájával (Reiseblogger Kollektiv) közösen rendezi meg.

A Közösségi média marketing (Social Media Marketing - SMM) egyre nagyobb szerepet játszik az utazási iparágban is. A Google internetes kereső aktuális felmérési eredménye alapján az utazók 85 százaléka már most is az interneten tájékozódik úticéljáról. Ebből az okból kifolyólag a Német Turisztikai Hivatal (DZT) Lipcsébe invitálta az első Social Travel Summit rendezvényt, amely 2014. április 15–16. között kerül megrendezésre. A konferenciát az iambassador blogger- és médiahálózat az Utazási bloggerek kollektívájával (Reiseblogger Kollektiv) közösen rendezi meg. A DZT és a Leipzig Tourismus und Marketing GmbH a rendezvény desztinációs partnere.

Az SMM-konferencián a résztvevőknek lehetősége nyílik a tapasztalatcserére az 50 legismertebb utazási bloggerrel, illetve izgalmas újdonságokat tudhatnak meg a közösségi hálók jövőjéről és ezek nemzetközi marketinglehetőségeiről. A közösségi média szakemberei workshopokon „best practice” követendő példák alapján mutatják be az online tartalom fejlesztését, illetve kerekasztal-beszélgetések során a résztvevőkkel együtt ötleteket dolgoznak ki arra nézve, hogy miként lehet javítani az utazási szakma és a közösségi média szakemberei közötti együttműködést. A rendezvény az új médiaplatformok tapasztalt felhasználóinak és a kezdőknek egyaránt szól, ennek megfelelően a témák széles spektrumával találkozhatunk. Egyebek mellett informálódhatunk arról, hogy miként kell használni a fotó- és videomegosztó platformot, az Instagramot vagy a Google Plus közösségi hálóját, de érdekes részleteket tudhatunk meg a digitális történetmesélésről (storytelling), vagy részt vehetünk a közösségi média jövőjéről szóló előadásokon és beszélgetéseken is.

„A Facebookon nagyon fontos szerepet töltenek be a turisztikai témák. A közösségi hálók ajánláson alapuló marketingje óriási jelentőséggel bír az utazásszervezésnél – A Google felmérése alapján az utazók kereken 60 százaléka használja a közösségi hálókat és a baráti közösségeket (úgynevezett peer-csoportokat) a tervezésnél. Ezért nagyon örülök, hogy sikerült Németországba hozni egy olyan útmutató rendezvényt, mint amilyen a Social Travel Summit” – hangsúlyozza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

Volker Bremer, a Leipzig Tourismus und Marketing GmbH ügyvezetője szerint: „Alig van még egy olyan város, amely sokszínűségével érdekesebb lehetne a bloggerek számára, mint Lipcse. Ezért nagy örömmel tölt el minket, hogy városunk láthatja vendégül az első Social Travel Summit konferenciát.”

A közösségi média-csúcstalálkozó után 2014. április 17–19. között 25 blogger járja be az úticél Németországot és közvetíti élményeit élőben Twitteren, Facebookon vagy blogjaikban. A bloggertúrák során az UNESCO világörökségi helyszínek és a „25 évnyi német egység” mellett bemutatkozik a „Természet és kultúra az úticél Németországban” tematika is.

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát.

Tovább olvasok
Kép
Most akkor tényleg fel akart szedni a 70 éves tanárom?

Felnőtt fejjel ültem be ismét az iskolapadba, coachingot tanulni. Imádtam minden percét. Imádtuk Frigyes tanár urat is, mert szellemes volt és elbűvölő. Később egy cukrászdában is megpróbált elbűvölni. Franci története

Kép
Így borozik Molnár Andi

Szeretjük, tiszteljük, használjuk és élvezzük. A bor mindennapjaink része. Ezerarcú nedű, melyben mindenki megtalálja a maga ízlésének leginkább tetszőt. De kinek mit is jelent igazán? Sorozatunkban ismert emberek mesélnek erről. Ezúttal Molnár Andrea táncost kérdeztük.

Kép
A férjem kedvéért sterilizáltattam magam, majd épp ezért hagyott el

Három lányunk született. Szerettünk volna fiút, persze, de azt mondtuk, hogy 3 gyerek azért elég. A férjem mondta ki a végszót: ne próbálkozzunk tovább. A harmadik császármetszés alkalmával éltem is a sterilizálás lehetőségével. Aztán két év múlva közölte: mégis szeretne egy fiút. „És ki fogja tovább vinni a családnevet?” – kérdezte. Majd bejelentette, hogy mivel nekem már nem lehet gyerekem, így elhagy.

Kép
Kórházba került Chrissy Teigen: a várandós modell innen üzent rajongóinak

A várandós modell ezúttal sem titkolózott rajongói előtt, és elárulta, miért kellett sürgősen kórházba vinni. A joy.hu cikke.

Kép
Szobanövények, amiket pontosan havonta egyszer kell öntözni

Igazíthatod a fizetésnaphoz vagy a menstruációdhoz, ahogy egyszerűbb, mindenesetre jelöld ki a hónap egy napját, amikor eltöltesz öt percet ezeknek a szuperstrapabíró növényeknek a karbantartásával.

Kép
“Sokat gondolkoztam azon, miért jutott nekem a betegség” – Egy teratómából kigyógyult édesanya igaz története

Lukáts Edina, a Babawellness blog írója egy daganatos megbetegedésből való felépülés során eszmélt rá arra, hogy életén, életmódján változtatnia kell. A kétgyermekes édesanya a blogján keresztül segít megtalálni másoknak az egészséges életmódhoz vezető utat.

Kép
Álmaim férfija megcsókolt, mégsem adtam oda magam neki

Torkomban dobogó szívvel állok a női mosdóban. Csókolóztunk, és megkérdezte, felmegyek-e hozzá. Mit válaszoljak? Mici története

Kövess minket

ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin
ÉVA Magazin

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem