Absolut Mode "Exkluzív Divatnap a Télben" (X)

Borítókép: Absolut Mode "Exkluzív Divatnap a Télben" (X)
Budapest Essential Looks és az InStyle bemutatta: ABSOLUT MODE “Exkluzív Divatnap a Télben” elnevezésű divat eseményét

Időpont: 2011. december 2. Péntek
Helyszín: Váci 1 Üzletház, Budatest V. ker., Váci u 1.

Magyarországon első ízben tavasszal megrendezésre került magas nívójú 3 napos Budapest Essential Looks trend hétvégét követően, a szervezők nagy erőkkel dolgoznak a 2012-es tavaszi esemény szervezésén, mely az idei méreteket is túl fogja szárnyalni.

A szervezők úgy döntöttek, hogy ne várassák 1 évig lelkes közönségüket, egy téli kiadással is megörvendeztetik a divat rajongókat. A téli esemény ihletője és névadója az Absolut Vodka új limitált szériás üvege, az ABSOLUT MODE volt.

Az ABSOLUT VODKA új limitált kiadású üvegének megjelenése kapcsán felkért 5 hazai divattervezőt, hogy készítsenek az ABSOLUT MODE által inspirált kiegészítőket a magyar kampány keretén belül. Az Anh Tuan, Tomcsányi Dóri, Mojzes Dóra, Vágó Réka, és Juhos Janka által kreált kollekció limitált szériás, minden modellből csupán 10 darab készült. Az ABSOLUT MODE ihletésére a rendezvényen bemutató Artista is elkészítette saját kiegészítőit. A 6 tervező különleges ABSOLUT MODE kollekcióját csak a BUDAPEST ESSENTIAL LOOKS és INSTYLE bemutatásában megrendezésre kerülő ABSOLUT MODE rendezvényen lehetett megvásárolni.

Az ABSOLUT MODE EDITION-nel az ABSOLUT VODKA mély hódolatát szeretné kifejezni a divat iránt; az üveg kristály hatású lapjai úgy készültek, hogy visszatükrözzék a fényt, a selyemszalag pedig a divat világára reflektál. A kampány a fotósok, stylistok és modellek ragyogó világáról szól.

Az esemény kiemelt programja a több mint 10 év után ismét önálló kiállítással jelentkező nemzetközi hírnevű, tehetséges magyar divat fotósunk, Tombor Zoltán Absolutely című fotó kiállítása volt, melynek fő képe az Absolut Mode ihletésében készült.

Tombor Zoltán 1973-ban született Budapesten és 20 évesen kezdett komolyabban érdeklődni a fényképezés iránt. Autodidaktaként sajátította el a fotózás alapjait, sokat köszönhet Kanyó Béla fotóművésznek, aki rengeteget segített pályája kezdetén. 10 év hazai siker után 2003-ban Milanóba költözött, hogy bemutatkozhasson a nemzetközi porondon. Ügynöke Paola Sciarretta segítségével az elmúlt 5 évben olyan magazinoknak dolgozott, mint a Vogue Italia, Marie Claire Italia, Glamour Italia, továbbá a Grazia magazin 10 országban publikálja munkáit. 2009 nyarán elvette feleségül gyönyörű, modell kedvesét, akivel hosszú tervezést követően 2011 őszén az Egyesült Államokba költözött és az egyik legnagyobb New York-i fotóügynökség az Art Wing szerződtette (www.artwingny.com). A következő években New York és Milano között ingázik, csak az eseményre érkezett haza Budapestre feleségével, 3.-tól pedig már Los Angeles-ben dolgozik.

A December 2-án megrendezett ABSOLUT MODE esemény programja:
Délután 17. 00 – 20. 00 óra között várták a szervezők a nagyközönséget, ahol a gyönyörűen kialakított, még zárva tartó luxus áruház közepén, monumentális színpadi háttérrel bemutatásra került Tomcsányi Dóri, a NUBU, az Artista, Anh Tuan és a PINKO legújabb téli és exkluzív karácsonyi kollekciója.

Az eseményen a szervezők lehetőséget biztosítottak a vendégeknek arra, hogy a bemutatót követően azonnal megvásárolják kedvenc dizájner darabjukat, Designer Store került ugyanis kialakításra, ahol a legújabb kollekciókat 20% kedvezménnyel vásárolhatták meg az érdeklődők. A Designer Store-ban minden vásárló egy Perwoll terméket kapott ajándékba. Az említett vásárlási lehetőség mellett a tavaszi esemény mintájára DJ, Absolut Bár, Schwarzkopf Professional fodrász sarok és Bobbi Brown smink sarok várták a nagyérdeműt.

Az esemény VIP fogadása 20.30-tól kezdődött, ahol már a tervezők 2012-es elő tavaszi és tavasz-nyári modelljeit is megtekinthette a válogatott közönség.
Ezt követően hajnalig tartó Absolut Mode Party vette kezdetét, finom falatokkal és annál is finomabb Absolut Koktélokkal, az Ez a Divat formációval, majd éjféltől DJ Karanyi gondoskodott egy trendi fashion party hangulatának megteremtéséről.

A Budapest Essential Looks és az InStyle bemutatja: Absolut Mode esemény további partnerei:

Lancia (Fiat Magyarország)
A legdivatosabb olasz autó márka az 5 ajtós Lancia Ypsilon mellett, a rendezvényen mutatta be először a nagyközönségnek legújabb és legelegánsabb autóját, a Thema-t.

Új Lancia Thema: az első globális zászlóshajó

Az 5066 mm hosszú, 1488 mm magas, 1902 mm széles, 3052 mm tengelytávú, új Lancia Thema modern, jellegzetes stílusával kimagaslik a prémium nagyautók kategóriájából. A belső tér különlegesen stílusos és kivételesen kényelmes a puha tapintású anyagokkal és olyan fényűző részletekkel, mint az opciós fűthető ülések Nappa bőrkárpittal, a Poltrona Frau® bőrrel borított műszerfal, vagy a valódi fabetétek a műszerfalon, az ajtópaneleken és a kormánykeréken.
A városban és hosszú utakon egyaránt kiváló üzemanyag-fogyasztásra hangolt új Lancia Thema kétféle kivitelben (Platinum és Executive) és kétféle Euro5-ös hathengeres motorral kapható, mind automata váltóval és hátsókerék-hajtással. A Pentastar 3.6 V6 benzinmotor 286 lóerős nyolcfokozatú automata valtóval érhető el. A 3.0 V6 dízel motor 239 lóerős kivitelben választható, amelyhez ötfokozatú automata váltó csatlakozik.

Az új Lancia Thema több mint 70 fejlett, aktív és passzív biztonsági funkciót biztosít, köztük az alapfelszerelésként kínált, kulcs nélküli nyitási és indítási rendszert, valamint elektronikus menetstabilizáló rendszert (ESC). A legrosszabb körülmények között is optimális látási viszonyokról az alapfelszerelésként kínált Xenon Smartbeam™ adaptív fényszóró gondoskodik. Az Euro NCAP töréstesztjén az új Thema megkapta a kiváló, ötcsillagos minősítést.

A Lancia Thema-hoz számos további innovatív, egyedi megoldás rendelhető, mint például: az Adaptív sebességtartó automatika, a holttér és keresztforgalom figyelő rendszer és a Parkwiew ™ tolatókamera, amely hátrameneti fokozat választásakor automatikus bekapcsol. Az új Lancia Thema innovatív Uconnect® rendszere kivételes élményt nyújt a vezetőnek és utasainak egyaránt, az érintőképernyős műholdas navigációs rendszertől és a kétzónás klímaberendezéstől kezdve a fedélzeti funkciók testre szabhatóságáig, amelyek kezelőfelületét 8,4 colos érintőképernyő biztosítja.

San Pellegrino – Sparkling with Bulgari (a S. Pellegrino és a Bvlgari közös csillogása)
A S. Pellegrino Budapesten egyedül ezen az eseményen mutatta be a Bvlgari által tervezett egyedi címkéjű limitált szériás üvegét és gondoskodott a kivételes minőségű prémium ásványvizekről

Perwoll – a Designer Store támogatójaként minden vásárlás mellé egy prémium minőségű terméket adott ajándékba

Schwarzkopf Professional – legtrendibb csapata a Hair Club készítette a bemutatók modelljeinek frizuráját és a vendégeknek tanácsadással, frizura igazítással kedveskedtek

Bobbi Brown – sminkmesterei gondoskodtak a nemzetközi kifutók smink trendjeinek adaptálásáról az Absolut Mode kifutójára, a vendégeknek pedig az egész nap folyamán smink frissítéssel készültek


Nespresso - kávé különlegességeivel kényeztette a meghívottakat

Média Partnerek:
Joy
Wow
Funzine